هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

عکس های آتلیه

1391/3/7 12:21
نویسنده : مامان نیره
892 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از شاید یک سال و اندی موفق شدم عکس ها بگیرم .تعجبنه اینکه تنبل باشم نه چشمک اگر هم رفتم گرفتم فقط به این خاطر بود که بیچاره مرده اینقدر زنگ زده بود به من زنگ بزنهر بار یه دلیلی داشتم برای نرفتن  دیگه اینبار خجالت کشیدم رفتم گرفتم .

 تو این عکسها نه ماهه بودی هانی جونم .روز عروسی خاله مریم رفتیه بودیم آتلیه عکس ها همهشون خوب بودند و راضی بودم .

 خیلی جالبه اصلاً نموندی تا ازت عکس خوب بندازم ولی  الان نگاه می کنم به عکسها می بینم  لبخند روی لبات هست با اینکه واقعا  دردسر کشیدم باهات با مدل موم و آرایشم .انشاء اله که همیشه لبخند رو لبانت باشه ناز پسری فرشته

پریشب کتاب قصه آوردم تا با هم کمی کار کنیم دیدم ای بابا تو بهتر از من بلدی و من باید ازت یاد بگیرم . خرسی عسل داشت دیگه گیر دادی به عسل . هانی عسل یعنی هانی عسل می خواد دیگه دیدم راهی ندارم زنگ زدم به بابا گفتم برات عسل بخره ولی تا اومدن بابا همش گفتی عسل عسل .من عسل حالا بیچاره بابا حسین برات عسل خرید ولی تا یه کم خوردی قیافو یه جوری کردی دیگه نخوردی .سبز

کت و شلوار مدل اسپانیایی برات سایز دو گرفتم ولی باز بزرگ بود برات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ilijoon
7 خرداد 91 17:01
به به چقده كت وشلوارت نازه ماشاالله پسرمون هر چي بپوشه بهش مياد ان شاالله كت وشلوار دوماديت گلم
ilijoon
7 خرداد 91 17:02
آفرين گل پسري عسل بخور تا قوي شي
زهرا
7 خرداد 91 19:54
مرسی عزیزم
مامان نی نی
16 خرداد 91 9:56
وای چه خوردنی شده این پسر خوشگله تو این عکسا
سپید مامان علی
18 خرداد 91 10:54
الهییییییییییی.....چه پسر نازی....چه کت و شلوار خوشگلی.....انشاءالله که همیشه لبت خندون باشه عزیزم