هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

برف

1392/11/21 9:31
نویسنده : مامان نیره
695 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به  روزهای برفی گل پسرم  روزهایی که بس نشسته بودیم تو خونه از سرما.

ولی خدایی خوب بود شکر نعمتهای خدا باید کرد این همه زیبایی وقتی وارد خیابون می شدی وای که چقدر قشنگ بودن درختا خیلی زیبا بود وقتی که تو جاده درختا ردیف و همه سفید پوش بودن و ما تو اون روزا منتظر خاله فاطمه بودیم تا از سفر کربلا برگرده که جمعه هم ولیمه و هم عروسیش.

چقدر عزیز حرص خورد که هیچکس نمیادعصبانی ولی خدایی خدا خیلی مهربونه دو روز مونده چنان آفتابی شد که حتی برفا هم خجالت کشیدن آب شدن چه برسه به ما شکر نعمتش کنیم.

از روزهای برفی بگم که شال و کلاه می کردیم فقط می رفتیم خونه عزیز و برمی گشتیم اداره تقریبا تق و لق بود مهد کودک پسری که حالشو بردن یک هفته تعطیل بودن و گل پسرمون مهمون عزیزش بود با عزیزش برفی می کرده وقتی میومد خونه می گفت مامانتو تشتم (منظورش کشتمه) اینقدر برف زدم تو کله اش تعجب

این یه هفته به پسری کلی خوش گذشته اینقدر پرده تراس کشیده بود بیچاره پرده ام یه وری شده بود از بس من کشیدم هانی کشیده چشمک دختر همسایمون تو حیاط یه آدم برفی درست کرد به هانی لباس پوشندم تا به آرزوش برای درست کردن آدم برفی برسه یه دقیقه تحمل سرما کرد اومد بالا یه چند عکس ازش انداختم  ولی چون جیشش (ببخشید) گرفته بود پاهاش تو هم تقریبا قفله. خندهبعدش که هوا خوب شد ازم خواست که حتما من باهاش آدم برفی درست کنم  منم که اصلاً بلد نبودم خواستم منحرفش کنم از این فکر ولی مگه شد متفکر آخرش تسلیم شدم یه چیزی تو مایه های قورباغه شد کلی خندیدیم ولی مگه این همسایه گذاشتن که بمونه سریع برفا زدن کنار تا ماشین ببرن بیرون عصبانینذاشتن از هنرنمایی که کرده بودم عکس بندازم خجالت خلاصه روزهای قشنگی بود و عالی  روز جمعه هم جشن خوب برگزار شد کلی بدو بدو کردی تو سالن  منم که فقط پذیرایی می کردم اصلاً دور و برم نبودی در کل پسر خوبی بودی خدای شکر قلب 

روز اول برفی که کلی ذوق داشتیم به خاطر برف

حالت پاهاش ببنید خنده

اینم تیپ پسرمون برای روز جمعه اس که عجله ایی خرید کردیم.

می گفت حتما باید عکس بن تن هم باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه مامان ابوالفضل
23 بهمن 92 7:48
ماشالا به آقای خوشتیب
زهرا
23 بهمن 92 15:56
سلام. من برگشتم با یه نی نی از این به یعد بیشتر سر میزنم. ماشاالله پسرت جقد بزرگ شده خوش اومدی عزیزم آره دیگه بزرگ شده مردم
مامان محمد و ساقی
25 بهمن 92 23:07
سلام نیره جان خوبی خوشحالم که به هانی جون خوش گذشته ماشالله به این پسر خوشتیپ مرسی عزیزم ولی به خوش تیپی ساقی که نمی رسه