هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

اولین انتخاب

1390/7/30 8:26
نویسنده : مامان نیره
311 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم ،صبحت بخیر

خوبی نازم ، خدای شکر  خدای شکر مامان جون تبت دیروز دیگه قطع شد خیلی خوشحال شدم انشاء اله که دیگه مریض نشی قربونت برم . ولی یه گله دیگه ازت بکنم بد لج شدی و لجباز همش می گی بغلت کنم و همه کارهام می مونه خوب چون مریضی منم رعایتو می کنم چیزی نمی گم .جمعه رفیتم سر خاک عزیز بابا کلی گریه کرد .

خب بریم سر مطلب اولین انتخابت که واقعاً نمی دونم لیوان به این کوچکی رو توی ویترین بزرگ مغازه چه جوری دیدی ؟

برده بودتم دکتر اومدنی یه قسمتی از راه را  پیاده اومدم  بعد جلوی یکی از مغازه  لوازم خانگی وایستادم که چی داره تو  دست دراز کردی هی گفتی اون .اون  بعد از چند دقیقه متوجه شدم که لیوان رو انتخاب کردی  برات خریدم خیلی خوشحال شدی به حدی که تا خونه رسیدیم لیوان همش سر می کشیدی. دوستت دارم

اینم یه عکس از لیوان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ظروف نگه داری فرش بگ
30 مهر 90 9:21
یوه ها و غذاهای خود را کاملا سالم به صورت طولانی مدت نگه داری کنید.

ـیا شما وقتی میوه داخل یخچال می گذارید بهد از 2 روز خراب میشه ولی با فرش بگ دیگه بعد از چند هفته هم خراب نمی شوند.



مامان سام
30 مهر 90 19:12
چه پسر خوش سليقه اي مبارك باشه اولين انتخاب