هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

عکس عزیز جون

1390/8/5 12:30
نویسنده : مامان نیره
895 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان سلام

خوبی گلم لبخند

امروز تصمیم گرفت عکسهای عزیز رو هر چند این چند تا تو گوشی داشتم برات بزارم . نمی خوام تو وبلاگت از خاطرات  بد بنویسم فقط برای یاداوری دوران پیریم می نویسم دیروز سومین روز درگذشت مامان عزیز (مادربزرگ خودم ) بود که می شه مامان اقاجون .ماچ

دیشب ساعت ٤ صبح نمی دونم بد خواب شدی همش گریه می کردی  تا ساعت ٦.٥ صبح این حالتی بودی پوشکتو تعویض کردم و اجازه ندادی شلوار بهت بپوشونم بابا هم گفت نمی خواد  فقط پتو سرش بذار که دیگه من اومدم سرکار .امروز خاله جون مریم به خاطر بدنیا اومدن هومان تو اداره ما رو صبحونه مهمان کرد به صرف حلیم (جات خالی مامانی) خوشمزههمش منتظر تلفن بابا بودم که تو رو برده مهد یا نه هر چقدر منتظر موندم  زنگ نزد ناچاراً اس ام اس دادم  به بابا که (شما هنوز خوابیدین ؟) بابا جواب ( هانی خوابیده من چه کار کنم ؟) خندم گرفت دلش نیومده بود تو بیدار کنه به خاطر همین  زنگ زده بود شرکت یه دو ساعتی مرخصی گرفته بود . بعد ساعت ١٠ بود زنگ زد گفت هانی رو بردم مهد ولی گریه می کرد حتماً زنگه بزنش براش . بعد من زنگ زدم گفتند آروم شدی و داری با بچه ها بازی می کنی .! قربونت برم الهی فرشته

دوباره زنگ زدم گفتند داری غذا می خوری .الهی فدات بشم خوشمزه

خوب حالا برسیم به عکسهای عزیز جون .آخ

 

 

دوستت داریم عزیز جون .یادت همیشه عزیز و گرامیه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ثنا و ثمین
5 آبان 90 12:43
سلام ماشاله خدا براتون نگهش داره.مرسی که بهمون سر زدین.با افتخار لینکتون کردم. حلیم خوردی نووووووووووووووش جوووووووووون


مامان سام
7 آبان 90 19:54
خدا رحمتش كنه اين همون عزيزجونه كه گفتي نيمه شب خبر فوتش رو دادن ؟؟


سمیه : مامان مسیح مقدس
13 آبان 90 14:49
سلام خانومی.... خدا مادربزرگتون رو رحمت کنه....و به شما هم صبر بده.. متاسفم... منم اردیبهشت امسال مادریزرگم رو از دست دادم...و هنوز براش غمگینم... راستی ممنونم که به ما سر زدین.... ما هم آپیم