هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

محرم و هانی کوچولو

1390/9/17 12:34
نویسنده : مامان نیره
759 بازدید
اشتراک گذاری

قطره بارون دلم  سلاممحصل

قبل از هر چیز از همه نی نی وبلاگیها تشکر می کنم بخاطر تبریک هایی که می فرستند و ممنونشون هستم  با این کارتون منو ترغیب کردین تو جشنواره  هم شرکت کنم .


 

                           اسب بی سوار   

 ای اسب بی سوار از اینجا گذر نکن

                                                      با خون یال خویش غـمی بیشــتر نکن

بگذار این امید بمانـد بــه کــودکــان

                                                      بر کودکان حکایت مرگ پـــدر نـکــن

از خیمه ها که میگذری شیهه ای نکش

                                                      این زخم تازه را به کسی تازه تر نکن

زینب امید داده بــه طــفلان بــی پــدر

                                                        با آمـدن نـصـیحـت او بـــی اثـــر نکن

دانم که شیهه های تو از زور غصه هاست

                                                        این بغض را بخور و یتیمان خبر نکـن

بر خود ببال چونکه سوار تو مــرد بود

                                                         فکر شکست لشگر مردان به سـر نـکن

از من شنو کـه گــریـه امانم نــمــیدهــد

                                                      با کوفیان مشین و به جایـی سـفر نکـن

این انتظار تلخ به از نـاامــیــدی اســت

                                                       ای اسب بی سوار از اینـجا گــذر نکن

هانی من  شعر  بالا مقدمه ای بود برای  آغاز صبحت من با تو پسر گلم این محرم یعنی چی ؟ اینکه حسین کی بود ؟ چکار کرد  که حسین شد ؟ و چی شد که ما از محرم  اینقدر عزیز یاد می کنیم .

عالم همه محو گل رخسار حسین است ، ذرات جهان درعجب از کار حسین است . دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش ، یعنی که خدای تو عزادار حسین است.

برات اینطور توضیح بدم که حسین (ع) امام سوم ماست برای  عدالت می جنگید یه خواهر داشت به اسم زینب خیلی داداشو دوست داشت خیلی . واقعه عاشورا خیلی  تلخ تر از اونی هست که بخوام برات بنویسم مامانی  انشاء اله که بزرگتر شدی می فهمی که محرم  یعنی چی .این شبها خیلی عزیزند ما هم مثل بقیه شبها رفتیم مسجد عزاداری کردیم و بگذریم از اینکه خیلی اذیت کردی و خیلی شیطونی  ولی خب  مواظبت بودم  نکنه سرما بخوری و یا اتفاق بدی بیفته .خیلی تلاش کردم تا عکس خوبی ازت بگیرم ولی طبق معمول موقع عکس الکی لج می گرفتی و نمی ذاشتی بگیرم عکساتو می زارم تا ببینی . همه حس عزاداری بودن یهو شما داد می زدی  اعداد یک تا ده را می خوندی به ده که می رسیدی خیلی بلند می گفتی made by Laieهمه می گفتن هیس هیس    یا صدرا رو صدا می کردی .

خب برسیم به عکسهات انشاء اله سر فرصت این پست خوب منظم و مرتب می کنم . پس این پست ادامه دارد . دوستت دارم

 

اینم یه عکس از هانی جون و بابا حسین

اینجا هانی جون داره علم بوس می ده

اینجا بابا غر می زد که دیگه عکس ننداز.

 

 تو این عکس ها اقا هانی اصلا اجازه نداد ازش یه عکس خوب بگیرم

این صدار و راستین کوچولو دیدی چقدر خوب موندن .

خواستم آخرشم با عکس بابا تموم کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پارسا قند عسل
17 آذر 90 12:52
عزیزم بهت تبریک میگم که برنده شدی جوجو کوچولو
مامان اميرحسين(سام)
17 آذر 90 18:38
سلام نيره خانوم هاني كوچولو خيلي به باباش شبيه
سمانه مامان پارسا جون
17 آذر 90 21:01
برنده شدنت مبارک باشه عزیزم
مامان پرهام
18 آذر 90 18:25
سلام تبریک می گم. پسر گلت در پناه حسین (ع) باشه
هدی
18 آذر 90 18:54
سلام خانوم خوبید؟ اومدم واسه عرض تبریک..... ببخشید دیر اومدم هااااان ماشالله پسر نازی دارید زبان نوشتاری تون هم خیلی خوبه و تشبیهات باحالی واسه قطره بارون دلتون بکار میبرید خیلی خوشم اومد پسر نازتونو از طرف من ببوسید
سپید مامان علی
21 آذر 90 14:52
عزیزم منم از آشنایی با شما خوشحال میشم من شما رو لینک کردم هانی منو ببوسید
عموروحاني
9 دی 90 12:59
سلام . چه نازه . خدا ببخشه بهتون