هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

هانی وقتی که کچل بود .

1390/9/23 12:06
نویسنده : مامان نیره
486 بازدید
اشتراک گذاری

کچل مامان سلام

من دوست نداشتم کچلت کنم ولی بابا خیلی اصرار کرد نه اینکه تابستون بود تو هم خیلی عرق می کردی  دیگه منم راضی شدم  .ماشاء اله رشد موهات اینقدر زیاده که باید زود به زود  کوتاه کنیم. 

 

 

 دوستت دارم . بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آراد
23 آذر 90 15:01
سلام هانی جون تبریک میگیم که توی مسابقه برنده شدی امیدواریم تو تمام مراحل زندگیت هم برنده باشی. در ضمن ما هم توی جشنواره شرکت کردیم.کد129 یادت نره.
مامان طاها
27 آذر 90 14:22
سلام سلام سلام. اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم. خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید. کد طاهای من 151 هستش. منتظرتون هستم . بای.
سبید مامان علی اقا
28 آذر 90 19:42
عزیزم همه جوره خوشگلی