هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

همکاری پسرم با مامانش

1390/10/5 14:29
نویسنده : مامان نیره
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم هانی جون

قربونت برم  الهی که هر چی می گم گوش می کنی یه روز صبح جمعه بابا به من تو کارهای خونه کمک کرد و تو یاد گرفتی  از اون روز  دیگه تا تی برمی دارم میای از من می گیری تو تی بکشی منم نخواستم این کارهات بدون ثبت باشه بخاطر همین ازت عکس انداختم .قربون همکاریت برم پسر نام  هر چی  روی زمین افتاده باشه برداری  و تو سینگ ظرفشویی می ندازی دیگه اینو نمی دونی نباید پرت کنی چون یه بار  لیوان گذاشتی غافل از بشقابم اونجاست موقع ظرف ششتن متوجه شدم شکسته .

مرسی پسر با همت و کارکن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا قند عسل
8 دی 90 0:27
عزیزم سلام.یه سوال داشتم ازت مامانی.چون تویه نوشته هات خوندم.میخوام بدونم از مهد کودک هانی جون راضی هستی؟ چون میخواستم پارسا رو 2 ساعت تویه روز بذارم مهد،ولی نمیدونم مهد کودک خوب اصلا هست یا نه.اگه راضی هستی میشه آدرس و شماره تلفنش رو به من هم بدی خانومی ؟ممنون میشم