هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

مشهد

1390/10/12 11:59
نویسنده : مامان نیره
262 بازدید
اشتراک گذاری

ناز مامان سلام

امروز تمام وسایل هامون جمع کردیم و داریم می ریم مشهد با خاله جون .انشاء اله که بهمون خوش میگذره مامان جون از طرف اداره اعلام کردن برای مکه منم اسم تو و بابا را نوشتم ولی امروز کنسل شد رهبر اعلام کرده بود اگه تسهیلات بدن حرام هستش به خاظر همین پولهای ما رو برگردون.خیلی نارحت شدم ولی خب قسمت نبود تنها چیزی که می شد گفت .انشاء اله عکسهای مشهد رو برات می ذارم .

هانی جان فعلاً یه سری از عکسها رو می زارم تا وقت کنم دوربین خالی کنم اینو رو با موبایل گرفتیم

زمانی که رفتیم پیش کبوتر ها با بابا عکس انداختی پسری دوستت دارم .

اینجا رفته بودیم برای خرید که از این ماشین ها کرایه کردیم ولی تو اولش می ترسیدی تا عادت کردی ما خسته شده بودیم یه بار که پیاده شدی گفتی خودت باید راه ببری تا شروع به راه بردنش کردی زدی به وسایل یه مغازه دار و همه وسایلش پخش و پلا شد .بابا هم چون خجالت کشیده بود از لج من و تو برد پس داد.

تو راه برگشت به خونه بودیم که یه موتور کنار پارک بود اصرار کردی که سوار شی اجازه گرفتیم و سوار موتور شدی چقدر هم ذوق کردی .دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)