هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

دیدار وبلاگی

1392/8/7 8:53
نویسنده : مامان نیره
827 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه زندگیم .خوبی مامانم قلب

خلاصه بعد مدتها طلسم ما هم شکست و موفق شدیم دوستامونو ببینیم و خیلی خوشحال شدیم از دیدنشون . دوباره از همینجا از مینای عزیز و یاسی مهربون تشکر می کنم که منو دعوت کردن برای یه دیدار و قرار وبلاگی . چشمک

واقعا آدم از فردای خودش خبر نداره و اینکه یه روز بخوای از دنیای مجازی که نه کس می ببیند و نه کس شناسد بخوای دوست پیدا کنی که باهاشون در ارتباط باشی اینکه که می گن عصر ارتباطات و تکنولوژی همینه دیگه ما هم ثابت کردیم که آره تو همین عصریم.چشمک

جونم بگه آره دیگه مینا و ساقی و یاسی و پارسا دیدیم توی پارک ماهک قرار گذاشتیم بچه ها سی خودشون و ما هم سی خودمون لبخندخوش گذشت به قول یاسی استرس دیدنشون واقعا سخت بود اینکه چجور رفتاری چجور اخلاقی واقعا سخته اینکه یاسی عزیزم خیلی مهربون بود و گرم رفتار می کرد و مینای گلم که مثل نوشته هاش عالی و مهربون و این یکم منو آرامم می کرد صادقانه بگم تو برقراری ارتباط با دیگران خیلی راحت نیستم و اصلا هم بلد نیستم ولی تو دراز مدت می تونم به زرسه قاطع بگم دوست خوبی هستم و وفادارلبخندچشمک به به چه هندونه ای برای خود کاشتمنیشخند ولی خدایی صادقانه گفتم فرشته

 باز تشکر می کنم از دوستای گلم و ممنون برای دیدارمون یه جورایی من ذوق زده بودم برای اولین دیدار و انشاء اله از اونا زودتر پستو گذاشته باشم و اینم عکسا.

یاسی جونم بابت گوشی موبایل ممنون و مینا گلی از شما بابت حساب وقت اضافه ممنون خیلی پررو بودم نه سیب زمینی سرخ شده کی خرید اصلا تعارف نکردم فقط خوردیم ببخشید خجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

❤دو نیمه قلبم❤
8 آبان 92 0:08
سلام نیره جوووووووون
خوبی؟
هانی عزیزم خوبه؟؟؟
تو از ما زرنگ تر بودی گلممممنشد پست بذارمولی تا نیمه مهر ان شالله میذارم
نیره جون از اینکه اومدی خیلی خیلی ممنونمواقعا" خوشحالمون کردی
من همیشه همینطوریم نیرهعالی خوب جوووووون شاداب من مرا قوربانیاس هم که مثل اسمش گل
عزیزم ببخش که دست خالی اومدم.آخه یهوووووووی شد
سیب زمینی رو یاس خریدنوش جونمووووووووووووووون
آخی این هانی چقدر کوچولو و ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااازه
تو هم برای بچه ها زحمت کشیدی دستت درد نکنه عزیزم
ایشالله باز همدیگرو ببینیممهم این بود که منو دیدی
نیره جون واقعا" این تکنولوژی چه میکنه
پستت خیلی خوشگل بوووووووووووووود


مرسی عزیزم شما خودت مهربونی که اینجوری می بینی گلم من 15 آبانم دست شما هم درد نکنه بمن هم خیلی خوش گذشت قربونت برم.

❤دو نیمه قلبم❤
8 آبان 92 0:09
راستی چندم آبان هستی؟تولدتو تو وبم نوشتم تولدت مبارک نیره جون ایشالله همیشه سلامت باشی عزیزم
❤دو نیمه قلبم❤
8 آبان 92 0:10
ای جااااااااااااااااااااااااااااااانم به این عکساشوووووون.پارسا رو ببین جیگرررررررررررم
❤دو نیمه قلبم❤
11 آبان 92 12:07
سپید مامان علی
12 آبان 92 13:53
ایشالا همیشه به گردش و دیدن دوستان
خوشحالم که به همگی خوش گذشته
ماشالا به این وروجک هااا که معلومه حسابی آتیش سوزوندن

مرسی عزیزم دوس دارم شما رو هم ببینم نمی دونم کجایی هستی کجای این ایران خوشگلم

چون همیشه به ما لطف داری به ما سر می زنی ولی من کم لطف و کم سعادتم ببخش

❤دو نیمه قلبم❤
18 آبان 92 14:56
سلام نیره جون خوبی با تاخیر تولدت مبارک منو ببخش بخدا یادم میرفت ایشالله 120 ساله بشب و همیشه سلامت و تندرست باشی دوست خوبم هانی عزیزم رو ببوس سلام مرسی عزیزم ممنون که به یادم بودی
سمانه مامان پارسا جون
26 آبان 92 19:52
همیشه به گردش عزیزم پارسا جونمو ببین چه خوب که همو دیدید جای ما خالی نبود؟ مرسی عزیزم چرا خیلی