هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

پسر ورزشکارم

1391/2/14 10:26
نویسنده : مامان نیره
904 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام ورزشکاری به پسر ورزشکارم

قربونت برم  این لباس ها خاله فایزه  پارسال برای تولدت خریده بود ولی خب اون موقع شما کوچولو بودین

اندازتون نمی شد .پریشبا داشتم لباسهای زمستونی را جمع کردم دیدمشون صدات کردم کلی ذوق کردی .گفتی من هانی ؟یعنی برای منه برای هانی .ماچ

گفتم آرم خاله فایزه برات خریده .قربون پسر با محبتم برم من که همش می گفت مرسی مرسیماچ

خب بابا حسین پرسپولیسی  ببینم شما چه رنگی هستی فعلا  که بیشتر قرمز داری. اینم عکساتماچ

 بقیه تو ادامه مطلب ببینیدددددددددددددددددددد

اینم یه مدل عکس گرفته .ماچ

گل پسری رفته تو ساک لباسها نشسته حالا می خندهماچ

اینم یه نما از بالاماچ

دیگه خسته شده دراز کشیده .ماچ

ماست خوردن گل پسرماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان اميرحسين
14 اردیبهشت 91 11:09
سمانه مامان پارسا جون
16 اردیبهشت 91 12:46
ilijoon
17 اردیبهشت 91 11:57
بابا رنگ عشق چقدر لباست خوشگله دست خاله جونت درد نكنه
ilijoon
17 اردیبهشت 91 11:58
چقدر اتاقت هم خوشگله آخه جيگر ديگه مرد شدي چقدر با مزه ماست ميخوري
ilijoon
18 اردیبهشت 91 7:24
سپید مامان علی
19 اردیبهشت 91 12:18
سلام به هانی ورزشکار به به چه لباس قشنگ خوشگلی چقدر هم بهت میاد گلم آخه تو ساک چکار میکنی عزیزم چقدر گشنگ ماست میخوره
نسترن
20 اردیبهشت 91 14:25
سلاام.ماشالله چه پسر نازی.... ممنونم از اینکه بهم سر میزنید... خصوصی دارین مامی
هدی
20 اردیبهشت 91 18:47
سلام به هانی اقای ورزشکار.... من که عاشق بچه های ورزشکارم... لباست و اتاقت هم خیلی نازه اقا هانی.... دست خاله جون هم درد نکنه... راستی اسم خاله طناز هم فائزه است
مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 1:41
خاله به قربونش هیکل میکل ورزشکاری ..... هزار ماشاالله ..... امیدوارم یه روز ورزشکار ملی بشی گلم دست خاله فایزه هم درد نکنه
ستاره مامان اميرحسين
22 اردیبهشت 91 14:06
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . . .
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 2:22
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
مامان نی نی
23 اردیبهشت 91 10:10
سلام خانومی ، مرسی که بهمون سر زدی ممنون که دعامون کردی... دیگه چیزی نمونده و من یه کم اضطراب دارم. در ضمن میخواستم روز مادر رو بهت تبریک بگم عزیزم. دسته گل خوشگلت رو از قول من ببوس.