هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

روز پدر

1391/3/18 11:31
نویسنده : مامان نیره
421 بازدید
اشتراک گذاری

این پسمتو خوام اختصاص به  یار همیشگی ام ، به تنها مونسم ، به همراه همیشگی ام ، به عزیزم ، به همسرم حسین.

حسین جان این روز بهت تبریک می گم مثل امسال سومین سالیه که  کلمه بابا را لقب گرفتی می دونم که عاشقانه اعشق میکنی وقتی هانی بابا صدات می کنه و چه با صدای بلند جوابشو میدی و جانم را نثارش می کنی . چقدر که با کلنجار نمی رید  ؟چقدر با هم  بحث می کنید ؟ چقدر تو سر و کله هم می زنید .

و من همه اینها با وجود و هانی  می پرستم و عاشقانه هر دوتاتون دوست دارم .

دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده و آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم . روزت مبارک مرد زندگیم ، دوستت دارم . . . . همسر عزیزم ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . . . روزت مبارک . خوش‌ آهنگ‌ ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت . . .

روزِ به اوج نشستنت مبارک . [...] .

 

این بلوز برای بابایی کادو خریدیم مبارکت باشه بابایی جون.دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا
20 خرداد 91 12:15
مرسی عزیزم نظر لطفته
سپید مامان علی
20 خرداد 91 20:37
مرسی گلم .
سمیه (مامان مسیح مقدس)
21 خرداد 91 2:32
خواهش می کنم عزیزم
مامان یاشار
21 خرداد 91 12:19
نیره جون منم با تاخیر روز پدر رو به بابای هانی خوشگل تبریک میگم. ایشالا که سالهای سال سلامت و شاد در کنار هم زندگی کنین.
مامان پارسا قند عسل
21 خرداد 91 15:31
عزیزم خدا همسرت رو برات حفظ کنه و همین طور هانی کوچولو بابایه آینده رو و تو رو هم برایه هر دوتاشون
ilijoon
29 خرداد 91 19:50
چه كادوي خوشگلي مامان جون دستتون درد نكنه