هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

تولد بابایی حسین

1391/6/12 7:41
نویسنده : مامان نیره
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم .کوچولوی من که روز به روز این کوچولوی من بزرگ می شه و شیطون تر و خطرناکتر و ......

تولد بابا حسین 4 مهر هستش منتها  چون با سالگرد عزیزجون تداخل پیدا می کنه تصمیم گرفتم خیلی فاصله داشته جشنی که می گیرم براش . هر سال یه جشن دو نفر و این دو سال با حضور تو عزیزکم شیطونکم ، سه نفر ی می گرفتم ولی امسال چون زن عمو به جمعمون اضافه شده  اونها هم تو جشن ما بودند و خیلی بهمون خوش گذشت بابا حسین واقعا غافلگیر و سوپرایز شد تعجب.  در حد تیم ملی .تعجب

وسایلهای که لازم داشتم کم کم تو طول هفته می خریدم حتی وسایل پذیرایی.

روز چهارشنبه هم رفتم تا کادو را براش خریدم یه عطر خوشبو بود کیک هم همون روز گرفیتم منتها شیرینی سهیل  تموم شده بود مجبوراً رفت همایون  که توی چهار راه میکائیل هستش دو تا داشت که اینو انتخاب کردیم .هر چند هانی همش می گفت تولد تولدت مبارک فکر می کرد تولد خودشه همش شمع براش روشن کردم و اونم خاموش کرده .

اینو انتخاب کردم همینکه شکل قلب داشت و روش love نوشته بود و همین که قرمز بود و رنگ تیمش پرسیولیس.

غذاها را هم ساعت 8 تموم کردم

 

دیروز آپ کردم منتها نمی دونم چرا سایت نی نی وبلاگ هنگ می کرد بقیه عکسهت رو اگر مناسب بود می زارم برات فعلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ياس
12 شهریور 91 14:27
مرسی عزیزم ما اینم دیگه


سپید مامان علی
16 شهریور 91 9:12
مرسی عزیزم


مهدیه
16 شهریور 91 9:42
چرا خطرناک؟ من همیشه میگم بچه ها فرشته های بازیگوش هستن!
مامان محمد و ساقی
17 شهریور 91 18:39
مرسی گلم شیرینی سهیل داره.


ilijoon
18 شهریور 91 1:21
مرسی


ilijoon
18 شهریور 91 1:22
به به چه هنرمندانه سالاد درست كرديد دستتون درد نكنه
ilijoon
18 شهریور 91 1:22
ilijoon
18 شهریور 91 1:22
حتما


ilijoon
18 شهریور 91 17:19
ايليا در مسابقه روياي زيبا شركت كرده خوشحال ميشم بياييد وبه ايليا راي بديد آدرس مسابقه هم تو وبمون هست ايليا شماره 7
مامان یاشار
19 شهریور 91 12:59
مرسی عزیزم.


ilijoon
19 شهریور 91 14:24
ممنون گلم از اينكه به ايليا راي داديد