هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

معجزه

1393/3/22 12:36
نویسنده : مامان نیره
688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبی گلم ببخش خیلی وقته نیومدم برات توضیح می دم خیلی اتفاقا افتاده خیلی کار ها شده چه بی خبر و بی اطلاع چه دونسته و چه ندوسته شده خیلی اعصابا داغون شده خیلی ناراحتیها پیش اومده ولی باز گذر زمان باعث شد بگیم این هم می گذرد. نمی دونم از کجا شروع کنم و از کجا بگم چون اتفاقات همه پشت سر هم و اتفاقی و یا عمدا شده من فعلا تا یه مدتی اینجوری بی حال و بی حوصله ام اولش سخت بود قبولش ولی دوباره حس مادر شدن دوباره حس اینکه یکی داره تو وجودت شکل می گیره خوشاینده حالا از همه اینا بگذریم  فقط می گم معجزه دوباره خداوند شامل حال ما شد الان هفته نهم بارداری هستم یکی مثل تو داره تو وجود شکل میگیره از خدا می خوام مثل تو عزیز و مهربون و صحیح و سالم باشه . الهی آمین

راستی برات تولد گرفتیم فعلا اصلا  حالم خوب نیست دائما بی حال و بی حوصله ام معده دار و حالت تهوع داره داغونم می کنه تا بعد .دوستت دارم عزیزممحبت

پسندها (3)

نظرات (9)

maman elaheh
24 خرداد 93 9:06
سلام مبارکه خانوم . ایشالا به سلامتی میدونم وقتی فهمیدی چه حالی داشتی چون منم یه ماه پیش همین اتفاف برام افتاد وقتی فهمیدم داشتم دیونه می شدم ولی دیگه نشد مرسی گلم منم بهت تبریک می گم
مامان امیر علی شبطون
28 خرداد 93 16:21
سلام خوبی نمی دونم منو یادت میاد یا نه من مامان امیر علی شیطون هستم همشهریتدوباره مادر شدن مبارکت باشهمن هم نزیک 5 ماهه باردارم اوایل خیلی خیلی ناراحت بودم چون هم امیرعلی4سال داره هم شاغلم و هم در حال ادامه تحصیل ولی سعی کردم با این موضوع کنار بیام الانم خوشحالموای حالت تهوع من هنوز خوب نشده هرکاری بگی کردم ولی تاثیری نداشت ایشااله زودتر خوب بشی و از حاملگی لذت ببری به امید دیدار
❤مامان محمد و ساقی❤
4 تیر 93 0:13
سلام نیره جونم خوبی عزیزم با شرمندگی اومدم ببخش دیر شد تولد هانی جان مبارک باشه ایشالله دوادش کنی عزیزم...سلامت باشه نیره جون تبریک میگم بابت بارداری دومت...ایشالله الت بهتر بشه عزیزم...خیلی مراقب خودت باش و خوووووب به خودت برس
مامان ابوالفضل
4 تیر 93 9:46
نیره جون اپم
مامان روژینا
16 تیر 93 10:35
عزیزم خیلی خیلی بهت تبریک میگم گلمایشالا به سلامتیمن لینکت میکنم عزیزمکاملا درک میکنم شرایطت رو من خودم تا ماه نهم ویار سخت داشتم. میدونم چقد بی حوصله ای
مامان روژینا
30 تیر 93 17:36
سلام ..... ~~~~~$$$$ خوبی مهربونم~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ .................... $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ ~~~~~~~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ ~~~~~~~~$$~~~$$$$ من آپ کردم~~$$$$$$$$ ~~~~~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~~~~~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضور سبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~........~$$$$$$~~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$$
مامان روژینا
14 مرداد 93 13:14
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک
❤مامان محمد و ساقی❤
14 مرداد 93 22:59
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 20:07
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir