هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

18 ماهگیت مبارک

1390/9/3 12:18
نویسنده : مامان نیره
775 بازدید
اشتراک گذاری

ناز ززززز دونه من سلام صبحت بخیرOrkut Scraps - Good Morning

امروز شدی 18 ماهه مبارکت باشه پسرم .انشاءاله  همیشه سبز باشی فدات شم

نازگلم دیش اصلا خوب نخوابیدی همش بیدار شدی و گریه کردی  و قل می خوردی اینطرف و اون طرف . لثه های پایین خیلی متورم شدن دیگه فکر کنم موقع بیرون زدنشون باشه برات دعا می کنم که خیلی زود در بیان تا پسر عزیزم بیشتر از این اذیت نشه . (مشغول خوندن صلوات هستم برات) Salavat10 دندونهای قسمت بالا (دو تا از آسیاب ها ) سرشون زده بیرون مبارکت باشه قربونت برم . یکشنبه نوبت واکسن از الان غم اون روز دارم که باید گریه کنی و اجازه ندی .دوباره تب دوباره نگرانی دوباره  غصه

طبق معمول صبح وقتی بردمت مهد بیدار شدی و کلی  گریه کردیCrying 2 دوباره دلم ریش ریش کردی و اعصابم خورد .بابا همینطور یه خورده پشت در وایستادم که گریه ات قطع میشه یا نه ؟ صدایی نشنیدم. اومدم اداره  دیدم مراسم گرفتن برای هفته بسیج  بعد از خوندن زیارت عاشورا و بعد یه شاخه گل و لوح سپاس به مناسبت هفته بسیج بهمون دادن . یکی از همکارها هم صبحانه ما رو به آبگوشت دعوت کرد جای تو و بابا خالی خوردیم و الان دارم برای تو پسرم نازم خاطرات روز گذشتو می نویسم .

 ساعت ٣٠/١٢ باید بیام دنبالت . پس تا اون ساعت خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سام
4 آذر 90 22:50
سلام نيره خانم 18 ماهگي هاني كوچولو مبارك