هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

هانی با چهره جدید و قالب نو

1390/11/3 12:24
نویسنده : مامان نیره
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر خودم هانی عسل

دیروز وقت رفتم بردمت آرایشگاه .می خواستم برای جشن مهدی جون ببرمت که وقت ندادن یعنی اون ساعتی که من می گفتم وقتشون پر بود . خلاصه رفتیم  منو و تو .خیلی اذیت کردی  تا قیچی می خورد به صورتت یا گوشت گریه می کردی  Too Funnyاز قضا اون روز پسر مدیر آرایشگاه  لباس مرد عنکبوتی رو پوشیده بود  بدتر تو رو به وحشت انداخته بود گریه می کردی تا اینکه بعد از نیم ساعت موفق شدیم ولی چی تمام منو و خودت شده بودیم پر از مو .

عکسهایی هم از قبل انداخته بودیم زمانی که نوازد بودی هم گرفتم  خیلی تپل بودی هانی جون .

ایندفعه  هم عکس جدید انداختیم امیدوارم خوب بشه چون اصلا نموندی .

این عکس مال زمانی که برای اولین بار  برده بردمت آرایشگاه پنج ماهه بودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا قند عسل
15 دی 90 1:05
خب پس موفق شدی این هانی کوچولو رو ببری آرایشگاه.پارسا که هنوز هنوزه از قیچی فراریه.ببین چقدر ژولی پولیه
مامان اميرحسين
15 دی 90 12:39
به به چه پسر مرتبي قالب نو هم مبارك كجايي نيره جون نيستي؟
مامان پارسا قند عسل
15 دی 90 23:54
سلام عزیزم.راستش اون گاو عزیزم ،عموش وقتی داشته از مسافرت میومده از بین راه براش خریده.ولی من فکر کنم بعضی از مغازه ها که وسایل بازی برایه پارک داره داشته باشه.یه آدرس بهت میدم شاید اونجا داشته باشه.اسم مغازه رو بلد نیستم . یه راهی هست که از بلوار دیلمان به بلوار گلباغ نماز میخوره ها. داری میای به طرف بلوار گلباغ،سمت چپ رو که نگاه کنی ،یه مغازه هست که بیرونش توپ بزرگ و چند تا از وسایلایه پلاستیکی هستش.شاید اونجا داشته باشه.امید وارم که داشته باشه عزیزم.اگه جایی چشمم بهش خورد خبرت میکنم .ولی اونجا رو حتما بپورس.بوس
سپید مامان علی
20 دی 90 12:39
هانی همیشه قشنگهههه میبینم وبلاگ علی منو حذف کردی گریهههههههههههههه