هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

دوباره برف و هانی

1390/11/12 13:31
نویسنده : مامان نیره
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

هانی جون از دیشب برف دوباره شروع شده حورا حورا برف برف به قول شما اوف .دلقک

می خواستم با ذوقم براتلبخند از برف بنویسم  این مدت شده بود عادتم که  حتما به وبلاگ نفس انار سر بزنم  توی چند پست اخیر با  حرفهایی که زده بود من امیدوار شده بودم به خوب بودنش و امروز صبح اصلاً انتظارشو نداشتم  دل شکستهکه همچینن خبری را بشنوم تا وبلاگ باز کردم  دیدم با انار خداحافظی کردن تمام بدنم در یک لحظه یخ بست و نتونستم خودمو نگه دارم اشکهام سرازیر شدندگریه همکارم خیلی بهم حرف زدند و گفتند اول صبح اینقدر گریه نکن ولی خب من خیلی دلم سوخت براش خیلی . خدایا خودت به پدر و مادر  نفس جون صبر بده .نگران

حالا دیگه یاد گرفتی به برف می گی برف قلب

اینجا آماده شدی بریم برف بازی

اینم در حال برداشت برف

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)