هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

خرید و دردسرهاش

1390/11/12 12:41
نویسنده : مامان نیره
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قلب مامانی نفس باباییفرشته

دیروز بابا حسین محبت کردن اومدن دنبالم اداره که با هم بریم خونه لبخندمنم از فرصت استفاده کردم بابارو تو یه خرج حسابی انداختم  چشمک رفتیم مانوئل از چیزی که من خوشم اومده  بود و انتخاب کرده بودمابرو بابا زیاد باهاش  موافق نبود  یه دلایلی آورد که قانع شدم و قبول کردم لبخند بابا کلی گشت و همه موارد فنی و غیر فنی رو در نظر گرفت و خلاصه این سه چرخه برات انتخاب کرد .زبانخریدیم.هورا

یه خبر مهم

11 بهمن تولد مادر جونه . مادر جون تولدت مبارک انشاء اله که 120 ساله شی برات تولد بگیریم و کادو بخریم. دوستت داریم .

وقتی رسیدیم خونه با دیدن سه چرخه کلی ذوق کردی  هی می گفتی من من خیال باطل.یعنی مال منه لباس در نیاوره  نشستی روش هی این طرف و اون رفتی  باباتم همینطور بیشتر از تو ذوق داشت با همون لباس بیرونش  تو رو  می چرخوند .من دیدم تو مشغول بازی هستی سراغ مَ مَ نمی یای غذا رو آماده کردمخوشمزه ماشاء اله خودت اشتیاق نشون دادی برای غذا .غذاتو که خوردی دوباره  بیب بیب به سه چرخه می گفتی بیب بیب فکر می کردی متفکرماشینه .

طبق معمول تو مهد خوابیده بودی  اومدی خونه نخوابیدی خواب دیدم نخوابیدی  بلند شدم کارهامو انجام بدم که گیر دادی که ماشین سواری بکنی هی این طرف ببر اون رفت ببر اینقدر که  خم شده بود کمر درد داشتم مگه کوتاه می اومدی  تمام تی تی و نی نی همه رو می خواستی سوار بکنی  کلافههی گفتم هانی جون من خسته شدم تنهایی بازی می کنی سوال می گفتی نه نه بیب بیب  خلاصه هانی هم دست درد و هم کمر گرفتم تا راضی شدی اومدی پایین  تمام توپ و تی تی و نی نی ها سوار کردی تو اونها راه می بردی  دائماً می زدی به در و دیوار نمی تونستی خوب هدایتش بکنی  تا اینکه ساعت 6 مادر جون تلفن کرد گفت شام بریم اونجا نجاتم داد چشمکآماده شدیم رفتیم بازار برای مادر جون کفش در نظر داشتم  اونی که می پسندیم براش خریدیم  .قلب خیلی خوشش اومد .مبارکت باشه مادر جون .فرشته

 

از مهد اومدی هنوز لباستو در نیاوردی همش به بابا می گفتی من من من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمانه مامان پارسا جون
12 بهمن 90 17:59
زنده باشی هانی گلم چه عکسهای خوشگلی
مامان اميرحسين
13 بهمن 90 12:13
عزيزم سه چرخه مبارك
مامان پارسا قند عسل
14 بهمن 90 1:31
عزیز دل خاله.دوچرخه ات مبارک جوجو.از طرف منم تولد مادر جون رو تبریک بگید
دخترک
15 بهمن 90 0:23
سلام جه پسر ماهی ببخشید مگه هانی اسم دختر نیس؟
سپید مامان علی
15 بهمن 90 11:29
سه چرخه هانی جونی مبارک باشه چه کیفی هم میکنه این گل پسر
آرین و مامانی
15 بهمن 90 17:40
سلام خانمی خوبین شما؟ تولد مادرتون مبارک انشالله که همیشه سالم و سرحال باشن و سایشون بالا سر شما ... سه چرخه هانی جون مبارکها باشه خیلی خوشگله دستتون درد نکنه