هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

همه چی آرومه

1390/11/19 12:17
نویسنده : مامان نیره
348 بازدید
اشتراک گذاری

 

همه چی آرومه تو به من دل بستی....

این چقدر خوبه که تو کنارم هستی....

همه چی آرومه....غصه ها خوابیدن.....

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم....

پیشم هستی حالا به خودم می بالم.....

من به تودل بستم از چشام معلومه....

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه....

تشنه چشماتم منو سیرابم کن....

منو با لالایی دوباره خوابم کن....

بگو این آرامش تا ابد پابرجاست....

حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست....

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم....

پیشم هستی حالا به خودم می بالم....

من به تو دل بستم از چشام معلومه....

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه....

همه چی آرومه تو به من دل بستی .....

این چقدر خوبه که تو کنارم هستی....

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن....

شک نداری دیگه تو به احساس من

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

 

آرمش دهنده زندگیم خوبی ؟ چه خبر؟ داری تو مهد چکار می کنی ؟

 مث همیشه صبحها سرکارم و تو  مهدکودک .ظهر هم میام دنبالت میریم خونه اگه تو مهد نخوابیده باشی  که خیللللللللللللی کم  پیش میاد  با هم می خوابیم  وگرنه باید بازی کنیم تا  ساعت ١٠ یا ١١ شب که دیگه خوابت میگیره اونم زمانی که دیگه برق ها رو خاموش کردیم وگرنه اگه با تو باشه  تا صبح هم بازی می کنی .منم عین کوزتت دائما در حال پاک کردن و ماست مالی کردن  کارهات هستم نایت اسکین باید قبل از اومدن بابا همه جا رو تمیز کنم وگرنه بابا  باید کلی غر بزنه  (بابا خیلی وسواسی هستش) که چرا خونه ریخت و پاشه . می دونی بابا نیست اجاره می دم  خوردنیها  هر جا دوست داری بشینی بخوری و یا اینکه راه بری  خب خودم تمیز می کنم دیگه  یه سایت نی نی به به  که مامان آرین  معرفی کرده  رفتم خیلی خوبه یه چند تا خوراکی و غذاهای جدید یاد داده که تصمیم دارم برات درست کنم امیدوارم خوشتت بیاد .نایت اسکیناحساس می کنم نه قدت بلند شده و نه  وزنت اضافه شه  و این منو اذیت می کنه .

تازگیها سیب خوب می خوری اولها موز خیلی دوست داشتی ولی الان دوست نداری پرتغال  هم تازگی دوست داری  

خدای شکر الان تلویزیون و برنامه های کودک که شروع می شه نگاه می کنی منم می تونم  تو فاصله کارهامو انجام بدم .  اینم یه حسن دیگه.

دیشب یهو هوس تاب کردی یه ده دقیقه ای با تاب سواری سرگرم شدی و بعد که سه چرخه دائما این سر اتاق و اون سر اتاق  نه اینکه خودت بری من باید ببرمت دیگه از کت و کول افتادم .

اینم طرز خوردن شکلات که دائما می ره کنار تلویزیون که با زور لک و پیستها پاک می کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا قند عسل
19 بهمن 90 3:01
شیطون بلایه خاله.یه عالمه بوس
سپید مامان علی
19 بهمن 90 19:11
جووووووووونم.........چقدر با حال شکلات میخوره
fatemehh
20 بهمن 90 8:57
هانی خوشگل و خوش تیپ
مامان اميرحسين
22 بهمن 90 16:37
منم هوس شكلات كردم