هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

قطعی گاز و سرماش

1390/11/25 12:57
نویسنده : مامان نیره
344 بازدید
اشتراک گذاری

گرما بخش خونه نیره و حسین، خوبی چکار می کنی عسلکمفرشته

دیروز بدلیل خرابی یه قسمتی از لوله های گاز  ،ناراحت گاز نداشتیم  کلی دردسر و عذاب کشیدم استرس ظاهراً از ساعت 3 بعدازظهر  بعضی از جاها گاز قطع شده بود ولی  برای ما ساعت 30/5 بود دقیقاً همون لحظه  جناب آقا (گلاب به روتون ) پیپی داشت من که نمی دونستم گاز نداریم رفتیممتفکر دستشویی هر چقدر آب گرم رو باز می کردم گرم نمی شد اینقدر شعر خوندم تا تو رو با آب سرد شستم تو همش می گفتی مامان سرد سرد ناراحتنمی تونستم کاری بکنم سوال با هر  مکافاتی بود شستمت بعد از چند دقیقه بابا زنگ زد گفت داره گاز قطع می شه غذا درست کن . بعد متوجه شدم که چرا آب گرم نبود .خیال باطل

فشار گاز خیلی پایین بود ولی با همون یه شام مختصر آماده کردم  و بعد رفتیم خونه مادر جون اونها هنوز گاز داشتن تو رو اونجا گذاشتم و رفتم آرایشگاه  ساعت 7 بود دوباره بابا تلفن کرد که چه خبر گفتم آرایشگام .گفت : همه مردم تو فکر گرم کردن خودشنون و دنبال نون تو رفتی آرایشگاه ؟ گفتم خب چکار کنم  بعد رفتم نانوایی نون گرفتمخیال باطل و ساعت 8 رسیدیم خونه مادر جون که دیگه گاز هم قطع شد همونجا وایستادیم تا بابا اومد دنبالمون. خط های موبایل همه خراب شده بودن نمی شد جایی زنگ زد  بابا وقتی اومد بخاری برقی با خودش آورده بود  روشنش کردیم ولی خب باید پیشش مینشستی اگه دور می شدی ازش سرد می شد  مگه تو رو می شد جلوش بنشونی  با این همه ورج و ورجه .کلی لباس بهت پوشندم مبادا سرما بخوری تو هم گرمایی مگه می شد  پتو گذاشت سرت همش کنار می زنی .خلاصه اون شب  را با سرما گذشت ولی اینم بگم ساعت 3 بود  که مثل اینکه با بلند گو اعلام کردن  گاز وصل شده بابا شینده بود بعد صدام کرد که بخاری روشن کنیم .لبخند

کلام آخر چشمک

تو خودت گرما هستی ، گرما میدهی به خونه ، به جون ، به روحمون  هانی من بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپید مامان علی
25 بهمن 90 21:00
الهیییییییییییی.....هانی جونم سردش شده با آب شستیش......ای جوووونم شما نینیها همیشه به زندگی ما آدم بزرگا گرما می بخشین
مامان پارسا قند عسل
27 بهمن 90 2:03
الهی خاله برات بمیره که یخ زدی از سرما عسلکم.


مامان اميرحسين
27 بهمن 90 8:38
عزيزم ايشالا هميشه هاني كوچولو سلامت باشه واقعا هم هوا خيلي سرده كوچولو سردش شده
مامان نوژا
30 بهمن 90 9:33
خدا روشکر که گل پسر سرما نخورد