هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

گردش تو پارک

1390/12/9 11:18
نویسنده : مامان نیره
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همراه همیشگی زندگیم

یه چند روزی هست که هوا واقعا خوبه  میشه گفت تقریباً بهاری .منو و تو با هم می ریم می گردیم  بیرون ، بازار و بعضی اوقات هم  الکی فقط راه می ریم .اما اینبار با هم رفتیم پارک خیلی بهت خوش گذشت  اول بلد نبودی که چطوری سر بخوری تا پایین بیای ولی اینقدر گفتم تا بلد شدی قربونت برم  النگ و دولنگ سوار شدی  زیاد استقبال نکردی  ولی از سرسره خوشت اومد هی بالا رفتی و هی پایین  اصلا هم دوست نداشتی یه بچه دیگه بیاد روی اون سرسره .می گفتی نی نی نه برو برو  نمی دونم چرا  بداخلاق شده بودی  نمی ذاشتی مجبور شدم  همش دنبالت بدوم.

دیگه غروب شد و هوا سرد دستات سرد شده بود و صورتم سرخ بود کلی ازت خواهش کردم  تا راضی شدی بریم خونه  بین راه برات شیر و کاکائو  داغ خریدم  دوست نداشتی  می گفتی اوف بوف

مجبوراً خودم خوردم برات بیسکویت خریدیم. بین راه هم برات یه ماهی خوشگل و ناز خریدم برای اینم زیاد اشتقیال نشون ندادی کلی تو ذوقم خورد.

توپهایی که بیرون آویزان بود اونها رو می خواستی  با اینکه یه عالمه توپ داری ولی باز بیرون اگه توپ ببینی می خوای  هر چند هر چیز گرد را توپ می بینی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اميرحسين
9 اسفند 90 11:23
سلامممممممم آره شمال خيلي هوا خوب شده من هفته پيش عباس آباد بودم خيلي هوا خوب بود تا رودبار هم اومديما زيتون خريديم
مامان پارسا قند عسل
10 اسفند 90 1:04
موافقم دوست دوست خوبم.هوا واقعا خوب بود و عالی.خوشحال شدم که به هانی جون خوش گذشت.