هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

بدون شرح

1390/12/9 12:15
نویسنده : مامان نیره
410 بازدید
اشتراک گذاری

شیطونیهای گل پسر از اون موقع که کوچولوتر بود هم  زیر و بالای میز بود ببین

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

بیچاره موبایلم  می بینی تو رو خدا چه به روز موبایلم اومده

 

رفته تو جا کفشی خوابیده

مثلا عصبانی شده برای من.

 

قابل توجه مامان پارسا جون...........

تمام دیگها درآورده بعد در می بنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پارسا قند عسل
10 اسفند 90 1:01
اوف اوف اوف........شما هم که بلایی پسر......
سمیه : مامان مسیح مقدس
10 اسفند 90 20:07
سلام خانووووومی....خوبی ؟ وااااای که من و تو چقده هم سلیقه ایم...منم امروز پست جدیدم رو نوشتم ...با همین موضوع....وقتی اومدم بهت سر بزنم و دعوتت کنم بیایی پیشمون دیدم...ای بابا ...چه جالب...شما هم که پستت موضوعش مشابه منه پسر شیطونتو ببوس
مامان نی نی
11 اسفند 90 10:32
سلام چه عکسهای نازی... چه پسمل عروسکی...خدا حفظش کنه. پسر منم قراره که با لطف خدا 5 خرداد 91 به دنیا بیاد. پسر گلت رو ببوس
مامان اميرحسين
13 اسفند 90 13:21
واي از دست اين پسر بچه هاي شيطون منم يكيش دارم
سمیرا
14 اسفند 90 22:57
عزیزه دلم مر سییییییییییییی اومدی پیشن گلممممممممم
مامان نوژا
15 اسفند 90 9:14
سمانه مامان پارسا جون
15 اسفند 90 18:42
خیلی بانمک بود خیلی ماشاا... به این وروجک لحظه های نابی رو شکار کردی مامانی میبوسمت گلم
مامان نیایش
15 اسفند 90 23:23
چه عکس های قشنگی خیلی با مزه بود لذت بردم الهی که سالم باشه همیشه گل پسر و شیطونی کنه
مامانی درسا
16 اسفند 90 1:55
وای ماشالله به این گل پسر . خدا حفظش کنه . عزیز دلم من با افتخار لینکتون کردم . هزار تا بوس
ilijoon
16 اسفند 90 11:34
سلام هاني جون پس كو موهات؟؟؟
من ايليا جون هستم .تازه باهات آشنا شدم دوست داشتي بهم سر بزن تا لينكت كنم ودوستهاي خوبي براي هم باشيم