هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

اولین روز مهد کودک

1390/8/1 13:00
نویسنده : مامان نیره
190 بازدید
اشتراک گذاری

خندهنازکم سلام

امروز ساعت 8 شما رو بردم مهدکودک .پنجشنبه رفتم ثبت نامت کردم اخه مادر جون دیگه خسته شد آرتز دست و پا رو با هم داره هر چند خاله سحر هست کمکش می کنه ولی هر بار می رم می گه هانی خیلی سختم می کنه به کارهام نمی رسم بخاطر همین رفتم دنبال مهدکودک خیلی گشتم تا این مهدکودک پیدا کردم صبح تنها بودم وگرنه ازت عکس میندازم . انشاء اله فردا بیدار بودی ازت عکس می ندازم.

یه سه ساعتی اونجا بودی و شاید بیشتر از بیست بار زنگ زدم هر بار گفتن که تو بغلشون نشستی پایین نمیای. ولی مامانی جون باید عادت بکنی اونجا بمونی .ساعت 11 گفتم خاله سحر بره ببرتت خونه الان زنگ زدم گفت داری می خوابی.دوستت دارم

اینو یادم رفتم بگم ماشاء اله دیروز خیلی پسر خوبی بودی سوپ خوردی از اون مهمتر سیب زمینی پخته درست کردم اونهم خوردی و بعد خاله پروین تلفن کرد رفتیم خونه اونجا از خونه برات سوپ بردم شام اونجا بودیم کلی با پریا بازی کردی اینقدر خسته بودی تا خونه رسیدیم خوابیدی .قربونت برم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)