هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

طلسم عکسهای دوربین شکست

1390/9/24 12:28
نویسنده : مامان نیره
322 بازدید
اشتراک گذاری

همه عمرم سلام خوبی پسری نمی دونم تو مهد بهت چه میکذره ؟ و چه می کنی ؟

خلاصه بعد از این همه مدت طلسم دوربین هم شکست موفق شدم عکسها را از دوربین خالی کنم از این پست به بعد عکسهایی که می زارم برات مربوط می شه به عکسهای دوربینت گلم .

می خوام عکسهای تابستون که رفتیم چابکسر رو برات بذارم .

اینجا خاله لیلا و شوهرخاله اسماعیل از ما دور شدن منتظرشون شدیم که بیان منم از فرصت استفاده کردم ازت عکس انداختم .

تو این عکسم گیر داده بودی خودت تنهایی بری دریا

اینجا خاله پروین تو نگه داشته بود چون نصفه افتاده بود حذفش کردم .(خاله بفهمه)

لبخند ملیح قربون

اینجا جناب آقا گریه می کنی که مثل بقیه بری تویآب ولی خب نمی شه . (بابا هم اداتو در میاره)

خیلی جالب توی این پستم با عکس بابا شروع و تموم شد .دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)