هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

رفتن هانی جونم به آرایشگاه

1391/1/28 9:43
نویسنده : مامان نیره
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

چشم و دلم .هانی گلم قند نباتم  خوبی

دیروز برات نوبت گرفتم تا ببرمت آرایشگاه .وقتی از  اداره رسیدیم خونه شما خواب بودی  نهار خوردیم خواستیم بخوابیم حضرت آقا بیدار شدِِِی وقتی بیدار شی همه برپایم  دیگه نه من تونستم بخوام نه بابایی چون همش از سر من می پریدی سر بابا و یا برعکس این کار می کردی .دیگه بابا گفت نه ما بخوابیم و نه این پسره لوس .

دوش گرفتیم ساعت ٥ راه افتیم رفتیم جلوی در آرایشگاه یه تن آقایی لباس موش موشی پوشیده بودن این شد زمینه ترست که نیایی تو خلاصه موش موشی رفت کنار  شما افتخار دادین رفتیم تو مثل دفعه پیش تا مرد عنکبوتی رو دیدی ترسیدی و عقب عقب اومدی بیچاره خانمه  برداشتش برد یه اتاق دیگه ولی تو دیگه ترسیده بودی ولم نمی کردی هر چقدر  می گفتم برو ماشین سواری ، آقا پلیسه ول کن نبودی به خاطر همین من مانتومو درآوردم و تو رو پام نشوندم تا قیچی و شونه رو دیدی گریه کردی چه گریه ای انگار دارن کتکت می زنند ساکت نمی شدی  می خواستم این بار یه مدل بزنم ولی بازم نشد  یعنی نزاشتی خیلی گریه کردی تا اینکه تقریبا تموم شد تمیزت کردم و رفتیم اون یکی اتاق یه کم سر سره بازی کردی  با وسایل دیگه سرگرم شدی و آروم شدی بعد از خانم آرایشگر خواستم تا دوباره  تمیزتر کنه موهات خدای شکر اینبار  گریه نکردی مثل آقاها نشستی  موتاهتو با ماشین  اصلاح مرتب کرد.

کارمون که تموم شد رفتیم یه ذره تو خیابون دور زدیم  یه کم مغازه پوشاک یه کم مغازه های دیگه تا اینکه ساعت 8 شد رفتیم خونه حمومت کردم  راستی یادم رفت بگم  یه عینک دودی هم برات خریدم  بهت میاد خیلی از عینکا امتحان کردیم این بهت بیشتر می آد.

برات تخته وایت برد و ماژیک گرفتم طبق معمول ذوقی نشون ندادی گذاشتم کنار تا بعد  بهت بدم.

شدی این گل پسر من.

 

 اینجا وقتی اصلاحت تموم شد اومدیم بیرونه یه خورده تاب بازی کردی .

این بادباک هم جایزت بود که همینجوری  بغلش کردی و تو خیابون هم بنده دنبالشم .

اینقدر هوا گرمه من با همه حساسیتم بهت آستین کوتاه پوشوندم انیقدر ورجه وجه می کنی که عجله تا ازت عکس با عینکت بندازن که یادم رفته مارک عینک بکنم.

این عکس سری قبل که رفته بودیم آرایشگاه ازت عکس انداخته بودم که این جلسه آماده شده بود گرفتم .

یه مدت یاد گرفتی وقتی خوابت میاد بری روی مبل  با پتو و بالشت ببین

.

.

.

 توی این عکس دوست نداشتی ازت عکس بندازم می گفتی برو مامان برو .قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

آرین و مامانی
27 فروردین 91 22:44
سلام خانمی خوبین شما؟ سال نو مبارک ماشالله به آقا هانی مرد شده چه عکسهای قشنگی به به خانمی همسرم گفت همه چی میتونین بهش بدین ضرر نداره
آرین و مامانی
27 فروردین 91 22:45
آره مریم جون هر چقدر اون بزرگ می شه دردسرشهاش باهش بزرگ می شن.

ilijoon
27 فروردین 91 23:22
مباركت باشه چقدر خوشگل شدي ان شاالله آرايشگاه دوماديت
مامانی درسا
28 فروردین 91 2:40
نیره جان گل پسری داری که نگو . عزیزم ماه بودی ماهتر شدی هزار تا نه دو هزار تا بوس
آرین و مامانی
28 فروردین 91 10:42
خواهش میکنم عزیزم شما لطف داری چه آرایشگاه باحالی خیلی خوبه فکر کنم حالا مسوولینش خانوم هستن یا آقا ؟ اگر خانوم هستن پسرونه هم بلدن کوتاه کنن؟ شما تهران هستین؟ راستی همدان خیلی قشنگه شهر تر و تمیز یه وقت کردین حتما برین
مامان اميرحسين
28 فروردین 91 20:46
مرسی خاله جون
مامان پارسا قند عسل
30 فروردین 91 0:14
مرسی خاله جون

مامان نی نی
30 فروردین 91 11:51
مرسی عزیزم.
مامان پارسا قند عسل
31 فروردین 91 15:23
این چه نظریه که من دادم. از کجا اوردمش. عزیز دلم.خوشگل شدی جیگر خاله.عاشقتم.برایه خودت مرد شدیا عزیز دلم
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 15:45
مبارک باشه عزیز دلم چقدر گل شدی
مامان پارسا قند عسل
2 اردیبهشت 91 2:08
سلام .نه قربونت برم فعلا منو و هانی داریم با مریضی دست و پنجه نرم می کنیم.

مامان مانيسا، دختر باران
2 اردیبهشت 91 7:43
چه پسر خوشگلي دارين؟ بعد از آرايشگاه خوشگلتر هم شده. خدا حفظش كنه.
مامان پارسا قند عسل
2 اردیبهشت 91 11:17
اي بابا،خدا بد نده،چرا اينهمه مريض ميشيد آخه؟ ديروز يه بچهايي رو ديدم خيلي شبيه هاني بود ولي يه لحظه بود.واسه همين فکر کردم شايد شما باشيد عزيزم.ايشاالله که زود زود خوب شيد،ميبوسمتون
نسترن
4 اردیبهشت 91 16:05
ilijoon
5 اردیبهشت 91 1:17
سپید مامان علی
5 اردیبهشت 91 13:07
کوتاه کردن موهای هانی جون مبارکه...گلی آقا شده...عزیزم
ilijoon
6 اردیبهشت 91 10:25
مامانی درسا
9 اردیبهشت 91 12:14
برو خصوصی مامانی
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 17:04
سلاااااااااااااام من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. اگه مایل بودی منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن وخبربده تا منم لینکتون کنم مرسی
ilijoon
9 اردیبهشت 91 23:27
سلام مرسی از اینکه بهمون سر می زنین میام زود میام یه خورده سرم شلوغه

ilijoon
10 اردیبهشت 91 21:38