هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

سفرمون به سرعین اردبیل

1391/9/6 14:15
نویسنده : مامان نیره
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسکم فرشته

دوباره مسافرت چی بکینم ما کارمندا از این روزهای تعطیلیه می تونیم به نحو احسن استفاده کنیم  این چند که تعطیل بود برنامه ریزی کردیم برای سرعین اردبیل . جاتون خالی خوش گذشت

پسری من اصلا اذیتم نکرد جزء یه چند مورد که نمی دونم چرا  زمانی که  اونها رو می دید  همچنین واکنشی نشون می داد باعث ناراحتی و خجالتخجالت من  و باباش می شد و گیج شدنمون . تعجب

این سری از همسفرهامون بگم  خاله پروین و عمو هرمز و حنانه و پریا و خواهر عمو هرمز با بچه هاش بود به اسم مریم ، ریحانه و مجتبی  . این دخترخانونها و آقا پسر بزرگ بودن ولی هانی با دیدنشون اول تا ده دقیقه خجالتی حتی زمانی که گرسنه اش بود شیر نخورد بعد کم کم که باهاشون جور شد شیرشو خورد  حرکت زشتی که هانی انجام می داد ریخت آب دهان روی بچه ها بود یعنی زمانی که اونها می دید همچنین کاری می کردی نمی دونم چرا و این براش فعلا تا به امروز مونده .نگران

هوای اردبیل واقعا سرد بود شب اول که اصلا نتوستم بخوام تمام حواسم بهت بود مبادا پتو از سرت برداری  نزدیکای صبح که دیدگه خواب برد .

روز بعدش رفتیم  آب گرم سبلان خوب و تمیز بود  هانی  هم بردم پیش خودم براش جلیقه خریدیم  با ما اومد فکر می کردم بترسه و گریه کنه گریه ولی پسری من شجاعه .تا یه ربع توی آب بود بعد دیگه همش بالا نشست .روی هم رفته خوب بود . لبخند

بابا جون تو بهترین بابای دنیا هستی این روز بهت تبریک می گم .قلب

 

این عکسو پریا خانم ازت انداخته موقعی که داشتم لباستو عوض می کردم قربونت برم که هی صدا می کردی می گفتی عیب عیب ولی پریا خانم ول کن نبود .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اميرحسين
24 خرداد 91 9:39
هميشه به گردش و تفريح
ilijoon
29 خرداد 91 19:48
سلام خاله جون هميشه به خوشي حسابي خوش گذروندي ها دوستت دارم هوار تا
ilijoon
29 خرداد 91 19:49
عكس اوليت چقده ناز شده البته همشون قشنگه ولي خنده هاي قشنگت عكستو زيباتر كرده
سپید مامان علی
5 تیر 91 19:13
خوشحالم سفر به سرعین اردبیل خوش گذشته...انشاءالله همیشه به گردش و تفریح