هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

بله برن خاله فایزه

1391/9/6 14:14
نویسنده : مامان نیره
669 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی من .خوبی ! خوشی

این یه مدت اینترنت مشکل داشت و یه چند روزی می شد که قطع بود  الانم که هست خیلی کنده چند روزیه می خوام عکسا آپلود کنم نمی شه  تا اینکه امروز همکارم تقریبا درسش کرده  می بینید که عکسها باید با حجم خیلی پایین باشن. بخاطر همین بود نتوستم پست جدید بزارم.

روز جمعه بله برن خاله فایزه بود خوب بود .نمی خوام در موردش زیاد توضیح بدم ولی یه سری عکس ازت انداختم می زارم برات.

 

اینقدر اذیتم کردی مجبور شدم بزارمت بالا بشینی مشغول تلفن زدن باشی.

قربون پسر با محبتم برم که واقعا مهدی رو دوست داره  ولش نمی کنه همش  باید بغلش کنه و بوسش بکنه .

الهی مادر فدات بشه با این همه محبت و عشقت به مهدی .

هر جا مهدی می رفت تو هم با تمام ذوق و اشتیاق کنار  یا بغل کنان هستی . می خورمتا

اینجا هم گیره موی یلدا به سرت زده و بودی و صندلشو پوشیدی ولی وقتی متوجه شد می خوام ازت عکس بندازم سریع گیره مو را برداشتی (بلا)  بعد سریع رفتی سراغ کیفم  برای بازیگوشی چون  عاشق کارت عابر بانک هستی  به محض دیدنش سریع برمی داری  باهاش بازی می کنی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

یاس
24 خرداد 91 1:49
عزیزم،شیطون بلا.دوست دارم خاله.دلم بر ات تنگ شده بود
مامان یاشار
24 خرداد 91 9:15
به به مامان نیره دست گلت درد نکنه که عکسای جدید و قشنگ از پسرمون برامون گذاشتی. یه عالمه واسه این پسر با محبت
مامان اميرحسين
24 خرداد 91 9:36
به سلامتي مبارك باشه
ilijoon
29 خرداد 91 19:51
مبارك باشه ان شاالله هميشه خبرهاي خوش ازتون بشنويم
ilijoon
29 خرداد 91 19:52
ilijoon
29 خرداد 91 19:53
قربون پسر بامحبتمون بشم
fahime
31 خرداد 91 7:28
سلام خانومی پسر خوشگلت با پسرم همسنن الهی قربونشون برم با اجازه لینکتون میکنم شما هم فراموش نکنید
fahime
31 خرداد 91 7:36
سلام خانومی نی نی خوشگلت با پسرم همسنن الهی قربونشون برم با اجازه لینکتون میکنم شما هم فراموش نکنید
سپید مامان علی
5 تیر 91 19:16
بله برون خاله فایزه مبارک......قربون هانی پر از احساس و با محبت بشم
مامانی درسا
9 تیر 91 14:44
خاله فایزه بله برونش مبارک ..... انشاالله به سلامتی ......