هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

فراموشی

1391/9/19 10:01
نویسنده : مامان نیره
405 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا ببخش خیلی دیر میام ناراحت

مامانی یه وقت فکر نکنی که فکرت نیستم و تنبلم نه بخدا خیلی  وقت کم میارم اصلا نمی فهم که کی شب شده  تازگی هم  تو یاد گرفتی شب یعنی چی و روز یعنی .می فهم شب شده و تو با یه کوله سوال در مورد شب . اینکه افتاب کجا رفته و برق کجا رفته .

وقتی ستاره و ماه باشن می فهمی که اره شب شد و می گی  شب شده مامانی آره الهی قربونت برم که این کلمه آره همیشه آخر جملات و حرفات هست با تاکید فراوان .

هانی : ای مامانی آفتاب اومده ، آره مژهروز شده  ولی می گه آفتاب دوس ندارم  می گم چرا  دست رو صورتش می زاره می گه میسوزه الهی فدات بشم.

یادمه چند وقت پیش وقتی ازم پرسیدی  ؟ برق کجا رفته؟ یهو از دهنم پرید گفتم رفته پیش خدا نیشخند خودم از حرفی که زدم خنده م گرفتم بعد که حرفمو عوض کرد دیگه قبول نمی کردی می گفتی خدا کجاست ؟حالا بیا درستش کن یه عالمه سوال و جواب که در آخر با عصبانیت بابا حسین تموم میشه و ما هم ساکت ولی مگه حالیت می شه چند دقیقه فقط چند دقیقه دوباره شروع می کنی . تعجب

بخدا بعضی وقتا نمی دونم  اون چیز یا حالا کالا و هر چیز دیگه اون جوری که هست بهت بگم یا نه به شکل بچگانه ؟بعضی اوقات میبینم تو بهتر از من بلدی اون چیه و چی می شه شاخ درمیارم  تعجبپیش خودم فکر می کنم  یعنی واقعا حالیش می شه نمیدونم  واقعا می فهمهسوال

وقتی می بینم درکت بالاست سعی می کنم اون جوری که هست بهت بگم می بینم  این روش بهتره به قول هانی آره .نیشخند

 هانی گلم روز به روز شیرین زبون تر و روز به روز  تکلمت بهتر داره می شه بیشتر عاشقت می شم چه کنم که  مجبور کلاسهامو برم خیلی این ترم سنگینه خیلی اصلا نمی تونم برنامه ریزی کنم که بخونم  اگر هم بتونم کلی باید تو راضی کنم که تو دفتر خودت نقاشی بکشی  ولی راضی نمی شی که نمی شی .بغل الکی گیر می دی بغل کن به قول خودت بلغ کن .بغل

این ترم با موفقیت  بگذرونم کار شاخی کردم . هانی کوچولو برام دعا کنم مامانی .خجالت

حالا منظورم از فراموشی چی بود  یه چند روزیه که تصمیم دارم عکساتو بیارم ولی هر روز یادم  میره به خاطر همین یه چند تا پست آماده کردم منتها عکس ندارم  هر روز یادم می ره رمو (RAM) بیارم. ببخش خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپید مامان علی
19 آذر 91 19:30
ماشاءالله به هانی جونم که کاملا مفهموم همه چیز رو درک میکنه...باریکلااااااااا به پسر باهوشمون....مامان جونی دغدغه زندگی و مشغلگی همیشه هست...عکساشو بیار که دلمون واسه گل پسر یک ذره شده


مرسی عزیزم چشم ولی امروزم یادم رفت
مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
22 آذر 91 8:56
باريكلا به اين شيرين زبون نيره جون ماهم دسته كمي نداريم تو فراموشي از بس مشغله بالاست


باور می کنی بازم یادم رفته دیگه اندشم
مامان محمد و ساقی
30 آذر 91 0:26
سلام نیره جون.ببخش منم دیر اومدم پیشت
میگم خیلی سرت شلوغه گلم.ایشا... موفق باشی.
به نظر من باید برای بچه ها درستش رو توضیح داد.خوب میفهمن نیره جان.بعضی اوقات من خودم زیگزاگ میرم میخوام توضیح بدم برای ساقی.اونم اینطوریه ولی وقتی مثل یه آدم عاقل توضیح میدم خوب میفهمه

دقیقاً همینطوره بعد بیا پست جدیدمو بخون متوجه می شی که من چیزی حالیم نیست نه اون