هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

مریضی گل پسرم

1391/4/22 9:05
نویسنده : مامان نیره
436 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان مریض شدی قربونت برم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے. همینجوریشم غذا نمی خوردی چه برسه به حالا که مریض شدی .

موقع امتحاناتم بود که هی می رفتی و می اومدی می گفتی شکمم درد می کنهpuke.gif

هانی : درد می کنهناراحت

مامانی : چی ، کجاتناراحت

هانی: شیکمم

مامانی : دارو بدم بخوری

هانی : نه نه خوب شد .چشمک

این حرفها و کارها همینجوری تکرار شد و من جدی نگرفتم  فکر می کردم حالا که داره اعضای بدنشو داره می شناسه اینجوری می کنه ولی غیر از این بوددل شکسته دیگه کم کم جدی شد  تا حدی که بیقرار شد و گلاب ره روتون  اسهال افتاد.

 تا اینکه وقت گرفتم رفتیم دکتر . خیلی خوب موندی و آقای دکتر معاینه ات کرد و گفت ورم معده کردی .داروها رو گرفتم تا یک هفته  خوردی .که دیگه گفتی خوب شدی . منم بعد از یک هفته داروها را قطع کردم . تا اینکه دو روز پیش دوباره گفتی شکمم درد می کنه .باز جدی نگرفتم ولی شبش دیگه تب کردیSmiley  صبح که بابا حسین بردتت مهد حالت خوب نبودکه خاله لیلا بهت دارو می ده وقتی من تلفن کردم  کفت خوب شدی .وقتی رسیدم خونه حالت خوب نبود زنگ زدم وقت دکتر گرفتم  . توی اون چند ساعتم خیلی شکمت کار کرد  تا حدی که تمام بدنت سوخته بود و نمی تونستی بشینی نمی ذاشتی برات پماد بزنم ولی با تمام  اصرارم و گریه های تو  پماد می زدم.

دارو هم از دست من با زور می خوردی ولی از دست بابا  خیلی راحتر می خوری.

اینسری هم داروها تو عوض کرد و متاسفانه دکتر برات آمپول گذاشت (پنی سیلین)  خیلی گریه کردیگریه قربونت برم ولی باید برای عفونت آمپول می زدی . تا شبش فقط گفتی آقای دکتر آمپول زد ؟

دیشب خدای شکر بهتر بودی و تب نداشتی . خدای شکر .لبخند

فعلا عکس جدید ازت ندارم تا بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

یاس
22 تیر 91 9:31
خاله جون خودمم موندم چرا ؟ واقعا چرا ؟ با این همه مراقبت و مواظبت .


مریم مامی آیدا
22 تیر 91 13:18
ممنونم از حضورت ایشالا گل خوشملمون زودی خوف شه
ستاره زمینی
22 تیر 91 13:22
عزیزم نبینم مریضی.دارو بخور تا زودتر ویروسا برن.دوست دارم پسری.
مامان محمد و ساقی
22 تیر 91 18:48
سلام.ایشاا... همیشه گل پسری حالش خوب باشه.ما هم تو رشت هستیم.اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم.
ستاره زمینی
23 تیر 91 21:40
مامان محمد و ساقی
24 تیر 91 11:08
سلام.ممنون که لینکمون کردین.
یاس
24 تیر 91 17:17
حال نفس خاله چطوره.آخه من قربونش برم بهتر شده؟ نیره جونم.باید یه روز قرار بذاریم همو ببینیم.لااقل بیشتر با هم آشنا شیم
مامانی درسا
25 تیر 91 11:28
مرسی خاله جون حتما مواظبش هستم.
سپید مامان علی
1 مرداد 91 11:46
انشاءالله که همیشه همه نینیها سالم باشندوووهانی جونم بهتر شدی عزیزم؟