هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

هانی و آقای دکتر

1391/5/4 11:39
نویسنده : مامان نیره
832 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل گلابم ، پسر گلم ، به اقای دکتر اینده امشکلکهای جالب و متنوع آروین

خوبی ؟ گلم

دوست ندارم وبلاگت پر شده از ناراحتی و  مریضی .ناراحت چکار کنم ولی خیلی درگیرت شدیم  اونم توی این ماه رمضان و گرمی هوا. این دکتر و اون دکتر . هفته پیش که بردمت پنی سلین رو نوش جان کردی بعد از اون یه سه روزی خوب بودی و داروهاتم که منظم بهت می دادم . ولی دوباره از شنبه تب کردی  تا  به امروز که دارم می نویسم قطع نشده دکتر  با کلی پارتی تونستم برات دکتر ملک نژاد (فوق تخصص گوارش) وقت بگیرم البته از محبت همکارم بود اخه جاریش منشی اون خانم دکتره ست.لبخند

دیروز ساعت 30/3 رفیتم بنده خدا دومین نفری بودیم که فرستاد داخل اولش یه خورده لج گرفتی و بعد خانم دکتر خواست معاینه ات بکنه نمی ذاشتی  و گریه می کردی .ولی اینقدر که صحبت کردم و انگار برات گفتم  که کم کم آروم شدی . فعلا برات سونوگرافی و آزمایش نوشته  باید انجام بدیم  و ببینه و بگه چکار کنیم وزنتم فوق العاده اومده پایین . با دو سال و دو ماه هستی 11 کیلو .(فاجعه ست) .

خیلی داروخانه ها گشتم اما یکی از داروها رو نداشت ساعت 30/4 بود روزه هستم خیلی سخت گذشت یه چند باری تصمیم گرفتم که اب بخورم باز جلوی خودمو گرفتم  رسیدم خونه کولر را روشن کردم نشستم جلوش  تا خنک شدم و تشنگی ام تقریبا برطرف شد .

بابا اومد نسخه رو دادم بهش بیچاره اونم خیلی گشت تا خلاصه یه داروخونه پیدا شد که همه با هم داشت و داروهاتو گرفت.

من تو آشپزخونه مشغول کارام بودم که صدام زدی .

هانی : مامان بیا !لبخند

مامان : بله  لبخند

هانی : بیا کارت دارملبخند

مامان چیه شده : بیا برو دارو بخر بخور .لبخند

قربونش برم  از خانم دکتره که هی نسخه  می نوشت می داد بهم  داشت تقلید می کرد.

دوستت دارم و امیدوارم که به یه همچین درجه عالی برسی قربونت برم .

در حال نوشت نسخه است این آقای دکتر آینده

هر از گاهی یه نگاه به تلویزیون می کنه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سپید مامان علی
4 مرداد 91 14:33
فدای این آقا دکتر کوچولو برم که مریض شده...مامان جون غصه نخور زود خوب میشم از طرف هانی
مامان محمد و ساقی
4 مرداد 91 15:56
برای اینکه همش توی این یک ماه گفته شکم درد می کنه به خاطر همین بردمش متخصص معده و اینجورچیزها حالا کلی آزمایش و سونوگرافی نوشته ببینیم چی هست
.


یاس
5 مرداد 91 10:24
بخدا از مرز کشتن هم گذشته


یاس
5 مرداد 91 10:26
می دونم ولی نمی دونم چرا فکر می کنم اونجا نمی بینه و بعد باید ناراحت بشن از دستم که چرا جوابشون نمی دم ولی بهرحال چشم .دوستتون دارم .


ilijoon
5 مرداد 91 16:21
فدات بشم آقا دكتر چقده بهت مياد ان شاالله سالم باشي وموفق
ilijoon
5 مرداد 91 16:22
ان شاالله خيلي زود خوب شي و ديگه مريض نشي
ستاره زمینی
14 مرداد 91 11:40
مرسی خانمی.