هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

هنوز خوب نشدی

1391/5/7 12:46
نویسنده : مامان نیره
416 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چی بگم  و چی کار کنم درمانده و نگرانمناراحت

پریشب وقتی برای سحری  بیدار شدم تب داشتی  و تمام تشک روز زمین غل می زدی و ناله می کردی و هذیان می گفتی  اصلا نتوستم چیزی بخورم یعنی نمی شد بغضم این اجازه بهم نمی داد فقط نشسته بودم تمام بدنتو ماساژ می دادم  خیلی دوستم داشتم گریه کنم ولی به خاطر اینکه تو نترسه تو خودم ریختم و تو دلم گریه کردم هر چقدر بابا گفت تو بیا غذاتو بخور من پیشت هشتم  نتوستم با دیدن حرکاتت بیشتر   عذاب می کشیدم .

چهارشنبه هم  بابا اومد مهد دنبالت و رفتیم  آزمایشگاه الهی بمیرم برات که کلی گریه کردی بابا نتونست بمونه رفت بیرون .منو و پرستاره نگه داشتیم  پنج تا از این  شیشه استوانه ای آزمایشگاهی خون ازت گرفتن .شکلکهای جالب و
متنوع آروین انشاء اله چیزی نباشه مامانی من.

شاید الان نوشتن این چیزها راحت باشه ولی باور کن با نوشتنش هم اذیت می شم.

هنوز که هنوز هم تبت پایین نیومده .شکلکهای جالب و
متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد و ساقی
7 مرداد 91 13:43
مرسی گلم .


مامان اميرحسين
8 مرداد 91 11:41
مرسی گلم


یاس
8 مرداد 91 15:36
مرسی عزیزم


مامان یاشار
9 مرداد 91 13:36
مرسی عزیزم


سپید مامان علی
11 مرداد 91 14:44
الهی آمین