هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

خدایا شکرت

1391/5/11 13:14
نویسنده : مامان نیره
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانای خوب ممنون از اینکه برای هانی من دعا کردید و به فکرش بودین ممنون خدای شکر هانی من بهتره انشاء الا بهترهم می شه.

هانی من ،لبخند همه عمرم خدا رو  شکر می کنم که دیگه از روز دوشنبه تبت کاملا پایین اومد واقعا ممنون خدا شدم ولی الان سرفه خیلی شدید می کنی تا حدی باعث می شه از خواب بیدار شی و دوباره بی قراری کنی دیروز هم رفتم جواب آزمایش گرفتم و امروز می ریم پیش خانم دکتر  که ببینم چی می گه از آزمایش که چیزی نفهمیم چشمکولی سونوگرافی نوشته که ریفلاکس داری حالا ببینم نظر دکترت چیه.

قبل از خوردن دارو که همیشه اینجوری خودش یه جایی قایم می کنه .

این عکس هم بعد دارو قربونش برم تا چند دقیقه گریه می کنه .

چون پسر خوبی بودی بردمت دیروز قلعه بادی گفتم این همه مریضی و بی حالی و خونه مودن دیگه بسه بریم یه کم پسرم خوش بگذرونه . خدای شکر بهش خوش گذشته بود .وقتی ازش سوال کردم  راضی بود .

 

دوربین َشارژ نداشت هر چقدر هم گشتم شارژرش نبود که شارژ کنم مجبور شدم از گوشی استفاده کنم  که بی کیفیت هستش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سپید مامان علی
11 مرداد 91 14:46
مرسی عزیزم


یاس
12 مرداد 91 3:02
ممنون از محبتت .قلعه بادی سر فلکه رودباری -لاکانی قصر بازی ماهک دیگه شده سوژه آقا هانی هر ساعتی که یادش بیاد شال و کلاه می کنه می گه بریم .بادیhr]

یاس
14 مرداد 91 2:51
ای جانم.قربونش برم.پارسا اصلا از اونجا بالا نمیره.از صداش میترسه
عدنان
14 مرداد 91 6:27
مهدي جان : روزي هزار بار دلت را شکسته ام/ بيخود به انتظار وصالت نشسته ام/ هر بار اين تويي که رسيدي و در زدي / هر بار اين منم که در خانه بسته ام /هر جمعه قول ميدهم آدم شوم ولي / هم عهد خويش ، هم دلت را شکسته ام. به نام خدا سلام .من وبلاگي با عنوان وعده حتمي خدا دارم.اگه شما هم دوست داريد که امام زمانتون رو به بازديد کنندگان وبلاگتون بيشتر معرفي کنيد وبلاگ وعده حتمي خدا رو لينک کنيد شايد بتونيم با هم نقش کوچکي در شناساندن امام خود وظهور سريع تر ايشان داشته باشيم.راستي وبلاگت خيلي زيباست. السلام عليک يا ابا صالح المهدي
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 10:57
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
ستاره زمینی
14 مرداد 91 11:37
عزیزم خدا را شکر که بهتری و بازم شکر که قلعه بادی بهت خوش گذشته
مامان یاشار
14 مرداد 91 11:48
مرسی عزیزم


❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 10:54
درود عزیزم سپاس از مهرت از شنبه تا دو شنبه اینجا میتونی رای بدی به شماره 6 سوگل و کیانوش http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مامان محمد و ساقی
15 مرداد 91 12:32
سلام.الهی ببین چه جوری مونده تا شربت نخوره.ایشا... خوب میشه.برای هر دردی یه درمونی هست عزیزم. آخ جون پارک بادی.ساقی راحت میره توش و ناراحت و کشان کشان میاد بیرون. عکسهاش خیلی خوشگله.
سپیده
15 مرداد 91 12:35
سلام. با تشکر از رای شما.
ilijoon
17 مرداد 91 1:30
ان شاالله زود زود خوب ميشي
ilijoon
17 مرداد 91 1:31
قربونت برم عزيزم كه از دارو خوشت نمياد ولي گلم مرد كه گريه نميكنه
ilijoon
17 مرداد 91 1:31
مرسی گلم


ilijoon
17 مرداد 91 1:31
ilijoon
17 مرداد 91 11:28
ممنون از نظرات پر مهرتون
ilijoon
17 مرداد 91 11:38
چشماي ايليا آستيگماته واز بچگي عينك زده تا تنبلي چشم پيدا نكنه
مامان اميرحسين
19 مرداد 91 16:05
مرسی گلم