هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

این روزا

1391/6/27 13:36
نویسنده : مامان نیره
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هانی من ، سلام به پسر قوی من که خودش معتقده که ترسو هستش .لبخند

بعد از ماجرای درگیریمون  تو سفر چابکسر و دیدن اون صحنه های بد هانی تصمیم گرفته همش بگه من ترسوم . قبلاً که ازش سوال می کردی  کی قویه می گف هانی  و دستاشو به علامت  مردای قوی نشون می داد ولی این روزا فقط فقط می گه من ترسو هستم .ناراحتم از این بابت  مبادا روش تاثیر داشته باشه  چون اصلا تنها هم تو اتاقش نمی مونه صدام می کنه میگه من می ترسم .چشمک

خلاصه جون براتون بگم

این عمو پورنگ هم شده برامون یه سوژه  از مهد که میاد  گریه می کنه جیجی جیجی  بعد خورد می خوابه تا  ساعت ٥ که عمو پورنگ شروع می شه نگاه می کنه  تا تموم می شه بعد می رسه به سی دی عمو پورنگ دوباره نگاه می کنه تا موقع خواب منم از همه بی خبر  نه تلویزیونی نه اخباری هیچ هیچ .

مهم تر از همه باید بشینم برام توضیح هم بده.

بدتر از همه بعضی اوقات خیلی می ره جلو .و این باعض می شه که دعواش کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نیایش
29 شهریور 91 16:45
سلام ممنون از حضورتون و نظر لطفت خانمی خدا پسر گلت رو برات حفظ کنه
مامان زهرا نازنازی
29 شهریور 91 17:23
سلام عزیزم ماشاالله به این گل پسره عزیز دختر منم برنامه های عمو پورنگ رو دوست داره
مامان وندا
30 شهریور 91 10:38
نگران نباش مامانی اگه حساس نشی و تشویقش کنی که شجاعه این فکرش از بین میره
ستاره زمینی
30 شهریور 91 11:00
سلام عزیزم خدا نگه دارش باشه. ریحانه جونم تا شبکه پرشین تن داشتیم فقطهمون حالا که قطع شده با شبکهپویا و 1هفتهای هم عموپورنگ تماشا میکنه. ریحانه همدوست داره باهاش تماشا کنیم و اونم واسمون توضیح بده
مامان ساقی و محمد
30 شهریور 91 18:11
مرسی خاله جون حالا بهش برنخوردم نمی دونم چیه ؟hr]

یاس
2 مهر 91 1:17
عزیز دلم.قربونش برم من.
سمیرا
2 مهر 91 13:32
ای جونم منم بودم میترسیدم خاک بر سر وحشیشون که نمیبینن زن و بچه همراه مردم ه ای بابا مواظب پسمل گلمون باش قربون برم خوشتیپ خان که اون طوری میری جلو تلویزیون وایمیسی چشای خوشگلت اذیت میشه ها خالههههههههههههههههه
مامان اميرحسين
5 مهر 91 11:51
نيره جون اين عادت رو همه بچه ها دارن ميرن تو تلويزيون منم هميشه اميرحسين رو دعوا ميكردم به خاطر اين كارش
سپید مامان علی
9 مهر 91 9:56
ای جاااااانم که اینقدر عمو پورنگ رو دوست داری....فدای دقتت هانی جون