هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

کلاه قرمزی و بچه ننه

1391/7/5 14:02
نویسنده : مامان نیره
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کلاه قرمزی خودمدلقک

دیروز یعنی سه شنبه ها قیمت بلیط نیم بهاء محسوب می شه( یه وقت فکر نکنید خسیسی کردیماچشمک )

از اداره که تعطیل شدم  رفتم بلیط ها رو تهیه کردم برای سانس ساعت 30/4 .تا ساعت 4 خوابیدی و خاله پروین زنگ زد آماد شدیم رفتیم خدای شکر پسر خوبی بودی از اول تا آخر نشستی و نگاه کردی  حالا تو این مابین دوست داشتی بری پایین دور بزنی ولی وقتی باهات صحبت کردم قانع شدی و نشستی .خدای شکر پسر قانع ای هستی باهات صحبت کنم  حالا بخواهد هر موضوعی باشه زود قانع می شی و دیگه سراغشو نمی گیری.

طبق معمول دوربین یادم رفته بود و نتوستم عکس خوبی ازت بگیرم  با گوشی هم نمی شد چون فضا خیلی تاریک بود .

فیلمش جالب بود و به قول معروف همون پول براش کافی بود بیشتر ارزش نداشت.

یه موضوع جالبی که پیش اومد این بود که هانی وسط فیلم یهو با صدای بلند شعر عمو پورنگ خوند ده بیست و پانزده هزار و شصت و شونزده

هر کاری کنی یادش نمی ره از ده صحبت باهاش  نه تاش عمو پورنگه.  راستی سی دی عمو پورنگ هم پیدا شد . (پشت پشتی دیواری بود).

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
10 مهر 91 2:30
عزیزم می دونم بخدا هر از گاهی وقتی بهم متلک می گن که مثل اون زمانها نیست همه چیز براتون آماده لجم درمیاد با این همه امکانات بازم وقت کم میارم .


مامان اميرحسين
13 مهر 91 14:58
سلام برای یکبار خوبه ببرش


مامان محمد و ساقی
22 مهر 91 14:10
آخی سینما.ما هم رفتیم با ساقی ما هم پورنگ رو دوست داریم.هر روز می بینیم.مخصوصا" سلطان