هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

روز جهانی کودک

1391/7/27 12:52
نویسنده : مامان نیره
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کوچولو ، موچولوی خودم کودک نازم  هانی گلم .فرشته

خب همه کودکای ایرانی نه فقط ایرانی  همه کودکای  جهان می دونم خیلی از بچه خیلی کودکای ما تو فقرن شاید زیر مشت و لگد  بعضی از پدر و مادرای که خودشون مادر یا پدر می دونن. باور کنید وقتی  می بینم و یا می شنوم که جایی کودک آزاری هستش واقعا ناراحت می شم از  همهشون بدم میاد .

ولی همه کودکای دنیا دوستتون دارم این روز بهتون تبریک می گم.

مامانی جون ببخش فعلا چیزی برات نتوستم بخرم یعنی کلاسهام شروع شده  میرم کلاس انشاء اله پنجشنبه میریم بیرون به انتخاب خودت برات می خرم. عسلکمچشمک

شنبه رفتم دانشگاه خیلی خسته شدم تا ساعت 5 پیش بابا بودی و بعد رفتی خونه عزیز وقتی اومدم دیدم گوشه بینیت زخم شده خیلی ناراحت و عصبی  شدمعصبانی سریع اومدیم خونه راست بخوای خیلی هم برای غر زدم که حالا یه روز نگه داشتن ببین چی شد وای به حال اینکه تمام ترم نگه دارن. الکی گناه بیچاره ها شستم .(ببخشید)

وقتی رسیدم خونه دیدم آرنج دستش بیشتر از بینی زخمه  باز ناراحت شدم معموله بدجوری خورده زمین . بعد که حسین اومد متوجه شدم توی مهد همچنین اتفاقی افتاده . صحبش به مدیر مهد گفتم انکار کرد  و مغدرت خواهی که از این بعد بیشتر توجه می کنن.

 اینقدر سر درد داشتم که حال درست کردن غذا هم نداشتم زنگ زدم به حسین یه چیز آماده بگیره اونشب هم خیلی زود خوابیدیم . هانی جونم که یه چند روزی می شه حالش خوب نیست سرما خورده  روز پنجشنبه تا ساعت 4 صبح بالای سرش  نشسته بودم تب خیلی شدیدی کرده بود .

حالا بهتری خدای شکر . هانی جون روزت مبارک .ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

بعدا اضافه شد .

طبق معمول وقتی کادو شو دید سمع اومد کلاه تولدشو آورد برای خودش تولد گرفت.

این بن بن بن مخصوص دوران یک تا سه سالگی هستش که با این کارتها به بچه آموزش می دیم خدای شکر هانی از 30 تا بیستاشو بلد بود منتها اون ده هم بلد بود ولی با اسمهایی دیگه مثلاً  به سگ می گفت هاپو  یا این دختر بچه می گفت نی نی .اینم از جایزه روز کودک مبارکت باشه مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

یاس
20 مهر 91 0:41
وقتی مجبور باشی باید تحمل کنی .
گوشزد کردم ولی خب چی بگم؟
سپید مامان علی
20 مهر 91 11:57
ممنونم عزیزم
مامان محمد و ساقی
22 مهر 91 13:45
سلام عزیزم وااااااااااااااااااااای من شرمنده این همه پست و من نخوندم نیره جون تو اون پست خیلی ها ازم سوال کردن به کلی سوال جوال دادم ولی ببخش حتما مال شما رو فراموش کردم الان خصوصی می نویسم
مامان محمد و ساقی
22 مهر 91 13:58
هانی عزیز ببخشید که دیر شد: روزت مبارک عزیزم.
مامان محمد و ساقی
22 مهر 91 14:15
مرسی عزیزم
نازی مامان برسین
22 مهر 91 18:31
shoma tarikh tavalodeton ba man yekie khordadi 22
مامان محمد و ساقی
23 مهر 91 12:26
ممنون از همراهیت دوست خوبم.فقط کلی خاطره بد برای آدم می مونه که مثل خوره آدمو میخوره.این که آدم رو نادیده میگیرن و توجه نمی کنن و گاهی هم دو دستی می کوبن تو سرش خیلی بد. نیره جون نتهایی که تو بارداری و بهد از اون کشیدم خیلی روم تاثیر بد گذاشته.بعد هم بعد از ورشکست شدن شوهرم خیلی ها تنهام گذاشتن و اون ضربه بدتری بود که همشون به خاطر مال دورم بودند. فقط امیدم تو زندگی بچه هام هستند اگه اینا نبودن من تا حالا مرده بودم. ببخش عزیزم.تو رو هم ناراحت کردم.
مامان محمد و ساقی
23 مهر 91 12:26
خصوصی
سمانه مامان پارسا جون
23 مهر 91 17:24
منم همینطور


سپید ماما علی
24 مهر 91 9:01
مرسی خاله جون


یاس
25 مهر 91 0:53
مامان اميرحسين
26 مهر 91 9:56
خواهش میکنم عزیزم درکت می کنم


زهرا
27 مهر 91 12:45
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@