هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

هنرنمایی مامانی

1391/10/7 8:09
نویسنده : مامان نیره
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آشپز کوچولوی خودم .

عسلکم مامانی هنرنمایی کردی چه جور در حد تیم ملی .تشویق البته اینم بگم ایده از یک نفر دیگه سچشمک  یه مدت احساس می کنم تو غذاهات تنوع نیست دوس داشتم یه تنوع حسابی به غذاهات بدم طبق معمول وب گردی و اینترنت به داد آدم می رسه .چند وقت پیش اتفاقی با یک وبلاگی به اسم لذا آشپزی آشنا شدم خیلی چیزهایی خوب یاد داده بود تقریبا با وبلاگ های فرق می کرد. یه دو و سه چیز ازش یاد گرفتم درست کردم .

پسری من که خیلی خوشش اومد بابایی همینطور واقعا به عنوان یه عصرانه خوب و مقویه .

حالا بفرمائید .کوکی میکری لبخند

گل پسرم تو تزیین پسته به هم کمک کرد خیلی هم ذوق می کرد و می گفت من درست کردم.

افراد جدید هم که می بینید اضافه شدند همه رو اورده که بخورن پلیس-بن تن بیچاره بعی بعی که به زور باید بخوره.

می تونید به آدرسش سر بزنید . ما واقعاً خوشمون اومد. من موادشو و دستور پختشو نمی زارم احتمال داره ناراحت بشه آدرس می زارم خودتون یه سر بزنید . البته اگه دوس داشتین.چشمک

http://hanichef.blogfa.com/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی درسا
13 دی 91 3:09
اوووووم باید خوشمزه باشه ........ پسرمو ببین با دوستاش اومده همه رو بخوره ممنون از آدرست ما هم این روزا در بلاتکلیفی برای درست کردن غذا بسر میبرین حتما" سر میزنم ..... پسرمو ببوس

مرسی عزیزم .خوشمزگیش که واقعا خوشمزه است و پیشنهادش می کنم.

پرهام
16 دی 91 12:01
مامان محمد و ساقی
16 دی 91 17:33
آفرین به نیره جونه کدبانواز ظاهرش معلومه که خیلی خوشمزش


صد البته
مامان محمد و ساقی
21 دی 91 0:16
سلام عزیزم.آلبوم عکس دوم آمادست.میتونی بیای ببینی
سمانه مامان پارسا جون
24 دی 91 17:20
قربونت گلم





مامان شايان
25 دی 91 9:02
سلام عزيزم پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده ومنتظر دستاي پر مهر شماست تا بيايدو بهمون راي بديد شماره 22 ترو خدا زودتربيايد پايان روز دوشنبه زمانش تموم ميشه فقط بايد حتما به دو نفر راي بديد تا ثبت بشه ممنون اينم لينكش http://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php
ilijoon
28 دی 91 12:23
به به ماماني وگل پسري هنرمند دستتون درد نكنه ما كه دلمون آب افتاد
ilijoon
28 دی 91 12:24
ممنون كه در نبودمون به يادمون بوديد وما رو از ياد نبرديد وپيشمون ميومديد خيلي دوستتون دارم وخوشحالم كه دوستهاي گلي چون شوا رو دارم

خواهش می شود .

مامان اميرحسين
29 دی 91 14:52
هههههههه از دست اين بچه ها دوست نداره خودش تنها بخوره
یاس
3 بهمن 91 2:20
اوف.هنرمند.هوس کردم.
یاس
3 بهمن 91 2:21
راستی مامانی در مورد اون تفنگه.گفتم که کثیف کاری داره.

آره خواهر اصلا چی بگم هانی مریض شد خیلی لجبازی کرد رفتیم بیرون دور بزنیم دیدم و براش خریدیم ولی خب.