هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

تولد دوباره

1391/11/9 13:42
نویسنده : مامان نیره
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم فرشتهالهی بمیرم برات که اینقدر مریض می شیناراحت این مریضی لعنتی دیگه آبت کرد لاغر بودی که بدتر شی . جدای از اون اینقدر بالا و پایین می پری و اینقدر ورجه وجه می کنی که نگو لبخندوقتی مریض می شی ما هم مریضی روحی می گیریم . هنوز یک هفته از  تموم شدن انتی بیوتیکت نگذشته که دوباره مریض شدی اونم چه جور این قدر تبت شدید بود که با شورت و تاب می گشتی بی حال و بی رمق هانی که عاشق سی دی هاش بود حال نداشت برداره فقط می گفت مامان جون بزار بالا خوب شدم بعد نیگاه می کنم. الهی قربونت برم من خیلی حالت بد بود طوریکه شبش اصلا نخوابیدم  خیلی تب داشتی و هذیان می گفتی . مامانی سی دی آبی عمو پورنگ بزار بالا آتیش نگیره باشه خاب .ماچ

بیشتر می ترسیدم صداش می کردم و باهاش صحبت می کردم  می ترسیدم دور از جونش تشنج کنه .ولی خدای شکر دیشب تبش کم شد یه کم بازی کرد بهش گفتم هانی جان باید استراحت کنی که زود خوب بشی  همون چند دقیقه بود بعد دوباره شیطونی .

منظور از تولد دوباره چی بود :ماچ

امتحاناتم تموم شد واقعا تولد دوباره بود برام اینقدر خوشحال بودم که چند بار به زبون آوردم و به حسین می گفتم چه حس خوبیه که امتحان ندارم.و خوشحالم روزجمعه هم که فقط به خونه رسیدم افتزا بود خونه حسابی تمیز کردم  و بعد برنامه ریزی کردم دیگه با هانی برم بیرون همینکه این بچه روحیش داغون شد از بس تو دست من کتاب و جزوه دید و همین که خودم داغون شدم  ولی گل پسری من زد ذوق خودشو و من .این مریضی لعنتی ول کن  عسل من نیست  انشاء که ریشه کن بشه این مریضا هیچ بچه ای مریض نشه. ماچ

این عکسش قبل از مریضیش که برده بودمش آرایشگر و حالا هم که حمومش کردم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپید مامان علی
13 بهمن 91 1:11
انشاءالله تا الان خوب خوب شده باشی
امیدوارم هیچ وقت مریض نشی گلم
امیدوارم همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه

نیره جون خیلی خیلی واست خوشحالم که امتحاناتت تموم شد

مرسی عزیزم



مامان محمد و ساقی
13 بهمن 91 15:17
اصلاحت مبارک عزیزم
امیدوارم زود سلامتیتو بدست بیاری
نیره جونم خوشحالم که امتحاناتت تموم شده و حالا وقت و استراحتت کمی بیشتر میشه

مرسی عزیزم بزار یه چند روز از حال و هوای این امتحانات بیام بیرون حتما باهات قرار می زارم گلم.

سپید مامان علی
22 بهمن 91 19:20
چرا وبلاگ این خوشگل پسر رو آپ نمی کنی؟

شرمنده نمی دونم چرا بی حوصله شدم




یاس
4 اسفند 91 1:37
دارین قرار میذارین ما رو فراموش نکنینا