هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

خیییییییییییییییییییلی خوشحالم

1391/11/12 11:06
نویسنده : مامان نیره
409 بازدید
اشتراک گذاری

همه عمرم سلام خوبی فرشته

سر صبحی اینقدر خوشحالم خندهکه نگو سر از پا نمی شناسم خلاصه بعد از هشت سال کار و صبحها بیدار شدن و تو برف و بارون اومدنام جواب داد خلاصه  پیمانی شدم .خندهخیلی خوشحالم اومدم بنویسم این خبر خوش تو وبلاگت عسلکم.

ژست هانی توی این عکس به خاطر این بود که من یه پالتو دوختم همکارم می خواست ببینه که چطوره بهم گفته بود که ازش عکس بندازم که ببینه تا اونم بره همونجا بدوزه هر حالی من وایسادم هانی هم ژست خاص خودشو می گرفت باباش هم ازش عکس می نداخت. خیلی خندیدیم .می گفت مامانی بیا پیش گل بمون بیا این خوبه . ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

اول بهمن تولد عمو بهمن هانی بود جاتون خالی شام کباب تابه ای داشتیم البته اونروز امتحان داشتم من نبودم کلید دادم به زن عمو مریم خودش همه غذاها رو آماده کرده بود خوشمزه بود و کلی هم اذیتش کردیم بابت اولین دست پختش . خلاصه کیک و میوه و بعد کادو بود که ما هم یه چیز ناقابل برای عمو خریده بودیم . (کمربند )

وروجک از عموش زودتر  شمع خاموش می کرد هر چی گفتیم هانی یه کم بمون عمو آرزو کنه نمی ذاشت سریع فوت می کرد دیگه ناچاراً به عمو بهمن گفتم اشکال نداره ژست فوت کردن بگیر. در ضمن زن عمو یادش رفته بود که شمع بخره منم برای خنده و اذیت کردنش شمع دو سالگی هانی گذاشتم .خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپید مامان علی
13 بهمن 91 1:09
سلام
نیره جون خیلی خیلی خوشحال شدم که پیمانی شدی
تولد عموی هانی جون هم مبارک
انشاءالله همیشه به جشن و شادی
فدای اون ژست خوشگلت برم

مرسی گلم


مامان محمد و ساقی
13 بهمن 91 15:15
سلام نیره جون
تبریک میگم.امیدوارم همیشه موفق باشه
تولد عموی هانی جونم مبارک یاشه
پس هانی جون هم تو فوت کردن بلهجای زن عموهای ساقی خالی
عکس هانی جونم خیلی قشنگه







ماماني مهديار
23 بهمن 91 20:00
سلام خانم گل .بهتون تبريك مي گم .به اميد رسمي شدنت.تولد عمو جون گل پسر هم مباركه.ايشالا هميشه ي هميشه به جشن و شادي باشين.بوس گل پسر نازمون رو

مرسی عزیزم

یاس
4 اسفند 91 1:36
عزیزم مبارکه.شیرینی ما یادت نره ها.
تولد عمو هم مبارک.وای پارسا هم اینطوریه .امان از دست این جیگرا که عاشق فوت کردن شمعن

سلام خوبین چه عجب کم پیدایی .
می شه مگه شما فراموش کنم یه قرار بزارین البته از 17 به بعد که همدیگر ببینیم.