هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

سال نو مبارک

1392/1/7 13:56
نویسنده : مامان نیره
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گرمی روزهای که داریم و خواهیم داشت .قلب

عزیزان من هانی و حسین عزیزم بهترینا را براتون آرزو دارم امیدوارم همیشه سلامت باشین چرا که در سایه سلامتی به هر چی که می خواین با ارداه و خواست خودتون و خداوند می تونید برسید  پس در کنار سلامتی سال پر از دلخوشی و مهربونی و هر چی که خوبه براتونه آرزو می کنم.ماچ

مامانای عزیز وبلاگی سلام خوبین خسته نباشید از خونه تکونی و جابجایی و خرید و این حرفا. سال نوتون مبارک انشاء اله سالی پر از تندرستی و نشاط رو براتون در کنار عزیزاتون و گل پسرا و گل دختراتون دارم . همیشه ایام خوش و خرم باشید و سال نو هم مبارک. فرشته

ما صبح روز چهارشنبه رفته بودیم برای خرید به خاطر همین تقریبا دیر رسیدیم تند تند کارامو انجام دادم و غذا مختصری آماده کردم منتها حسین جان آرایشگاهش طولانی شد نرسیدیم غذا بخوریم سریع یه دوش گرفت و منم از فرصت بدست اومده استفاده کردم هانی فرستادم حموم تا بشورتش .که بیشتر باعث دیر شدن شد سفره هفت سین بگی نگی آماده بود روبان دور سبزه پیدا نکردم  همینجوری گذاشتم چون یه دقیقه بود به تحویل بهد تحویل سال قیچی زدن سبزه و دعا و قرآن و بعد یه چند تا عکس انداختیم  و بعد اون ناهار خوریم و یه کم استراحت کردیم رهسپار خونه عزیزجون شدیم. چشمک

خب اینم گل پسرای من بعد از تحویل سال دوستتون دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
10 فروردین 92 3:33
عزیزم نیره جون و هانی جونم
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان.
سال نو مبارک

مرسی عزیزم انشاء اله برای تو و درسای گلم سالی پر از سلامتی و شادی باشه.

مامانی مهدیار
13 فروردین 92 9:25
مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سال نو مبارک هانی جونم و مامانی گلش

مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک عزیزم



مامان محمد و ساقی
14 فروردین 92 15:40
سلام نیره جون
امیدوارم لحظه های شیرین و عاشقانه ای در کنار هانی جون و همسرت داشته باشی
سال خوبی داشته باشین

مرسی عزیزم همینطور برای شما

سپید مامان علی
26 فروردین 92 13:07
سلام دوست عزیزم
سال نو مبارک....امیدوارم سال خوبی در کنار عزیزانت داشته باشی... و بهترین ها در این سال آز آنت شود...
هانی جون هم که مثل همیشه ماه

مرسی عزیزم همچنین برای شما



مامان اميرحسين
30 فروردین 92 22:17
سلام نيره جون سال نو شما هم مبارك ايشالا سال خوبي داشته باشين

مرسی عزیزم