هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

روز مادر مبارک

1392/2/12 12:35
نویسنده : مامان نیره
940 بازدید
اشتراک گذاری

فرشتهسلاممممممممممممممم به همه مادرهای مهربون ، به همه مامانهایی که با خنده بچه شون شاد و با گریه هاشون غمگین و با مریضی بجه ها تب می کنن و با هر افتادن بچه اونا آخ می گن و به همه مامانی گل ایرونی همونایی که شایسته این لقب هستند  همه اون مادرای که اسم مادر را یدک می کشن و همه گلهایی که یه کسی را دارند به اسم مادر .

مادر روزت مبارک قلبماچ

و همچنین ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س) هم تبریک می گم.

در آخر هم یادی می کنم از مادر شوهرم که واقعا جاش خالیییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سپید مامان علی
15 اردیبهشت 92 14:30
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما
کیست مادر؟ بانی بنیاد ما
قلب او سرچشمه امید هاست
سینه او مشرق خورشیدهاست
دوست عزیزم روز مادر مبارک


مرسی گلم

مامان محمد و ساقی
18 اردیبهشت 92 22:48
سلام نیره جون
نمیدونم بهت تبریک گفتم یا نه؟؟؟
روزت هزار بار مبارک باشه گلم

آره عزیزم بازم ممنون

مامان اميرحسين و ارميا
22 اردیبهشت 92 20:50
روزت مبارك نيره جون،به آدرس جديدم بيا


سلام مرسی عزیزم به شما هم تبریک البته دوبله باور کن میام منتها عادت کردم به اون آدرس کلی نگاه می کنم بعد یادم میاد که ای بابا عوض شده آدرس

یاس
26 اردیبهشت 92 3:02
سلام نیره گلم.خوبی؟تو هم که عین من کم پیدا شدی.مانی گلم رو ببوس.پیشاپیش تولدش رو تبریک میگم چ.ن نمیدونم اونروز میتونم بیام یا نه.امیدوارم که همیشه پاینده و شاد باشه.

روزت هم با کلی تاخیر مبارک.




مرسی عزیزم این دانشگاه لعنتی اگه بزاره کلی وقت میارم .دوس دارم ببینمت حتما یه برنامه بزاریم منتها بعد از خرداد ..


مامان زهرا
28 اردیبهشت 92 5:35
ما خیلی شمال میریم فامیل هامون اونجان اما خودمون تهرانیم من شمال و خیلی دوست دارم مخصوصا لاهیجان [hr

خواهش می کنم شمال خودتونه (شوخی)

خوشحالم که دوس داری در خدمت هستیم.


مامان زهرا
28 اردیبهشت 92 15:00
سلام عزیزم خیلی خوب کردی بهم سر زدی رمز تو خصوصی برات میزارم اما خوب نخونی بهتره دوست ندارم همشهری های عزیزم ناراحت شن

راستی از این به بعد ادرستو برام بزار خیلی گشتم تا پیدات کردم تا جوابتونو بدم


مرسی از اینکه بهم اعتماد کردی و ممنون
آدرس هم : هانی پسر خرداد