هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

گذر زمان

1392/2/28 9:22
نویسنده : مامان نیره
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نفس زندگیم به لحظه لحظه های نفس هام که به عشق تو بیرون می یاد و دم و و بازدم میگیره به تمام ثانیه هایی که تبش قلبم برای تو می زنه فرشته

عزیزکم ، جوجوی مامان که حالا دیگه قد کشیده و واسه خودش مردی شده مستقل ، پر غرور و با استعداد . خوشحالم خوشحال از داشتنت ، مسرو م مسرور  از با تو بودن ، عاشقم عاشق تو فرشتهماچ

می خوام از گذر زمان بنویسم  زمانی که بی توجه به ما بی توجه به شادیهامون  بی توجه باینکه چرا دوس داریم کنار تو باشیم  و هی هی در حال دویدنه و مارو همش شرمنده تو می کنه که نمی تونیم بیشتر از این وقت بزاریم  ، از زمانی که نمی خوام دیگه تند تند بگذره از زمانی که نمی خوام دیگه زود شب بشه یا زود روز بشه اینو از زمانی که تو بدنیا اومدی خواستارش شدم ولی این زمان ، این دو تا عقربه ها محلی بهم نمی کنن ، اصلا اهمیتی بهم نمی دن ، به نگاه هام، به حرفام  دارن راه خودشون می رن نمی زارن من با تو به اوج برسم با تو غرق بشم و دیگه منت این عقربه ها که اسم خودشون گذاشتند ساعت نکشم ناراحت 

ولی روشونو کم می کنم  می زنم تو ذوقشون منتشون نمی کشم  لبخند

از گذر زمان گفتم چون  تا چند روز  دیگه تولد بهترین هدیه خدا به منه ، بهترین موجودش که بچه نام داره و اون بچه هانی عسل منه . عزیزم قلب من تولدت مبارک . قلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچقلبماچ

نمی گم زمان چقدر زود گذشت  نمی گم نمی گم چون لحظه لحظه با تو بودن دوس داشتم و دارم و خواهم داشت انشاء اله بهترین روزها و بهترین زمانها را با هم سپری کنیم . 

یه خاطره از هانی گلم بگم براتون که این پست هم خالی نباشه از شیرین کاریاش

سر میز غذا بودیم با اون انگشتای کوچیکش برد تو موهام و بعد به سمت  سر خودش  و بعد همین کار با باباش انجام داد  و شروع به خندیدن کرد دلیلشو که سوال کردم  میگه مامانی عکس تو و بابایی گذاشتم تو گلم ماچ فدای تو ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محمد و ساقی
29 اردیبهشت 92 22:01
سلام نیره جون
چه زیبا و پراحساس نوشتی
هانی جونم پیشاپیش تولدت مبارک باشه گلم

مرسی مینا جون



سپید ماما علی
30 اردیبهشت 92 9:01
زمان خیلی زود در حال گذر است کاش میشد در لحظه ایستاد و لذت برد....
پیشاپیش تفلد گل تو خونتون... چراغ خونتون... فرشته زندگیتون مبارک...
فدای این قد و بالا که واسه خودت آقایی شدی

مرسی عزیزم


مامانی درسا
4 خرداد 92 3:06
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک .....انشاالله که دستان پر مهر خداوند همیشه یاورت باشه ..... 120 ساله شی گل من

مرسی گلم

مامان حسین جون
4 خرداد 92 12:03
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ
تولد تولد تولدت مبارک


مرسی عزیزم

✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
4 خرداد 92 14:08
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم

مرسی عزیزم

مامان محمد و ساقی
4 خرداد 92 15:39
سلام هانی جون
تولدت مبارک

مرسی خاله جون

مامان محمد و ساقی
4 خرداد 92 15:39
نیره جون بیا وبمون

اومدم

مامان محمد و ساقی
6 خرداد 92 14:02
سلام نیره جون چطوری گلم؟

پس کو پست تولد؟

راستی من از متولدین 4 خرداد که هانی توش بود عکس گرفتم.اگه نداری بگو برات آپلود کنم بفرستم

مطمئنم نداری


میزارم حواس ندارم که هر روز یاد می ره رمو بیارم .قربونت گفتم که تو تکی پس بفرست برام ممنون






مامان اميرحسين و ارميا
7 خرداد 92 0:49
هاني جون تولدت مبارك ايشالا صد سالگيتتتتتتتت




مرسی ستاره جون
یاس
7 خرداد 92 2:42
سلام جیگرم. هانی گل خاله تولدت مبارک گل پسر. میبوسمت. :-*

مرسی عزیزم

مامان محمد و ساقی
9 خرداد 92 13:28
چه اسمش دخترونست
هههههههه
هانی
اسم.... نمن هانیه هست
خخخخخخخخ
نا سلامتی پسره
اسم پسرونه نبود بزاری خانومی؟

ببخش من اصلا متوجه منظورت نشدم ؟ شاید اشتباه دادی نمی دونم