هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

رمضان و عید فطر

1392/5/30 13:36
نویسنده : مامان نیره
564 بازدید
اشتراک گذاری

عید فطر مبارک قلب

عسلی مامان سلام خوبی ؟سلامتی ؟ خوب خدای شکرقلب

برات بگم از ماه رمضون ماهی که من بخاطر تو پسری دو سالش بی نصیب بودم و نمی تونستم روزه بگیرم ولی امسال روزه داری می کنم خدای شکر اصلا نه تشنه شدم نه گرسنه .چشمکبه قول عزیزجون که می گه سختی بده  صبرش می ده  و واقعا راست می گه هر چند سعی کردم تو این یک ماه بیرون نرم چون یک و دو باری که مجبور بودم رفتم واقعا اذیت شدم  15 روز دوم که هوای شهرمون واقعا عالی بود شده بود رمستون هم سرد و هم بارونی.نیشخند

از تو بگم که می گفتی روزه ای ولی همش می گفتی گشنمه .من نمی دونم روزه ات برای چی بود . خلاصه این یک ماه برای تو خوب بود چون ساعت کاریم به معنای واقعی عالی بود ساعت 30/8 می رفتم ساعت 1 هم تعطیل و بیشتر با هم بودیم غذات هم به موقع بود و خواب و استراحت هم بموقع .خدای شکر اینم برکتی از این ماه بود و داشتیم و خدای شکر .لبخند

عید فطر هم مثل هر سال خونه عزیز بودیم به قول خودت عزیز بابایی . (به مادر جون می گی عزیز خودمون ) تعیبری که تو ازشون داری . نهار خوردیم بعداز ظهر راه افتادیم رفتیم سمت یه زیارتگاه به اسم سید جواد یه شهیدِ که خیلیا بهش اعتقاد دارن زیارت کردیم عمه ها رفتن تو بازارش یه چرخی زدن و بعد رفتیم سمت پارک فومن  همونجا زیرانداز پهن کردیم و نشستیم خدا رو شکر فومن بارونی نبود چون تولد حنانه (دختر دایی بابایی) بود عصرانه مونو انداختیم گردن زن دایی  بنده خدا هم مایه گذاشت تعدادمون زیاد بود یه بیست نفری بود ولی اینم بگم زن دایی لارژه  ما رو ساندویچ مهمون کرد ما هم چون نمی دونستم تولد کادو پول دادیم  تو پارک هر وسیله که بود آقا هانی ازشون بی نصیب نموند و سوار شد .خدای شکر که بهش خوش گذشت شام دوباره برگشتیم خونه عزیز فرداش هم تعطیل بودم اونجا بودیم که شب برگتشیم خونه .خوش گذشت باورتون نمیشه اولین گردش من با خانواده شوهر بود خجالت

اینم قایق سواری با دختر عمه هاش خنانه و فاطمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپید مامان علی
4 شهریور 92 9:58
خدا رو شکر که امسال تونستی روزه هاتو بگیری... ایشالا که نماز و روزه هات مقبول درگاه حق باشه
عید فطر گذشته هم مبارک.. میبینم که حسابی خدا رو شکر به همتون خوش گذشته..
به به قایق سواری عجب حالی میده


مرسی گلم ممنون که سر می زنی بهمون
❤دو نیمه قلبم❤
9 شهریور 92 12:31
سلام نیره جون.ببخش خیلی دیر اومدم
نماز و روزه هات قبول گلم
اینجا پارک فومنه؟
من سید جواد نرفتم ولی شنیدم در موردش

سلام ممنون
مگه همشهری هستیم !
خوب خیلی بهش اعتقاد دارن و منم یه جورایی بهش .....