هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

عکسای مهد کودک

1392/9/2 12:03
نویسنده : مامان نیره
707 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه عشقم خوبی . هر چند خودت قبول نداری می گی نه من عشقتم هانی بابایی جوجه عشقته

از نوزادیش این شعر براش می خوندم و جوابمو می داد اینکه قلب مامان کیه ، عمر مامان کیه، و .... تا اینکه بزرگتر شد و متوجه شد معناشو و دیگه وقتی به عشق مامانی می رسیدیم می گفت بابایی و حالا داره می زنه زیرش و داره بدقولی می کنه می گه هانی عشق مامانیه چکار کنیم قبول نمی کنه بغل

حالا مهدشود برای جوجه عشقم عکس انداخته و حالا چه عکسایی هم ببنید 

این عکس مال زمانیه که یک سال و نیم داشت فکر کنم نزاشته بودم

این عکسشو دوس دارم مثل مردا نشسته و زل زده به دوربین .

تاکید می کنه بهم مامانی جون واسم اب عکس(قاب منظورشه)  بگیر عکسامو بزارم اونجا بعد بچه ها دست بزنه کثیف می شه من بهت گفتم نگی نگفتم  تهدید حال کردینماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان امیرعلی شیطون
4 آذر 92 16:28
سلام مامان و پسر مهربون من حدود 1 ساله که خواننده خاموش هستم وبلاگتون عالیه در ضمن همشهری هم هستیم پسرتو ببوس مرسی خاله جون حالا چرا خاموش واقعا همشهری هستیم الهی پسرتو ببوس ما دیدار وبلاگی داشتیم
مامان امیرعلی شیطون
7 آذر 92 15:50
سلام نیره جون پسری خوبه؟قرار وبلاگی بعدی مارو یادت نره حتماً عزیزم خانمی آدرس وبلاگتو اینسری بده آخه اصلا آدرسی ندارم تا گل پسری ببینمسرچ هم دادم یکدونه اومد نمی دونسم واقعا وبلاگ شماست یا نه
مامان هانی
8 آذر 92 12:14
عزیزم چه گل پسری خدا حفظش کنه
مامان امیرعلی شیطون
11 آذر 92 15:13
سلام خوبی , من وبلاگ ندارم چرا دوس نداری امیرعلی شیطونو ببینیم خوب درست کن واسه پسملون مشتاق دیدارتون هستم انشاء اله که به زودی تصمیمتو میگیری و ما هم روح مبارک این آقا امیرعلی که صفتشو گذاشتی شیطون ببینیم باشه باز مرسی از اینکه به ما سر می زنی
مامان محمد و ساقی
12 آذر 92 18:45
سلااااااااااااااااااااااااام هانی عشق مامانش خوووووووووووووووووووووووبه نیره جووووووووووووون خوبی عزیزم چه خبرااااااااااااااااااااا؟ واااااااااااااااااااای چه عکسهای خوشگلی مبارکش باشه مسی خاله جون
مامان محمد و ساقی
12 آذر 92 18:46
عاشق عکس آخریش شدم راست میگه مامانی جون.قاب عکس بگیر بذار توش تا کثیف نشه تهدید رو داشته باش
مامان محمد و ساقی
12 آذر 92 18:57
اگه فرصت داشتی بیا نظرت رو در مورد پستم بگو
الهه
17 آذر 92 14:05
سلام عزیزم من یه خواننده خاموش بودم نزدیک به یک سال وب پسر گلت دنبال می کنم و تازگی هم برای پسرم یک وب درست کردم هنوز کامل نکردم آخه زیاد وارد نیستم . خوشحال میشم یه سر به وب پسرم بزنی . سلام مرسی از اینکه با من بودین . و تبریک به خاطر وبلاگتون حتما بهتون سر می زنم نگران نباش کم کم یاد میگیری و راه می افتی
مامان محمد و ساقی
20 آذر 92 17:36
خصوصی عزیزم
مامانی درسا
29 آذر 92 11:38
هزار ماشاالله .... هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
الهه
30 آذر 92 7:59
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت یلدا مبارک
راحله
3 دی 92 9:03