هانیهانی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
هامینهامین، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هانی و هامین گل پسرای مامان و بابا

اومدیم با کلی تاخیر

1392/4/16 12:20
نویسنده : مامان نیره
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممممممممممم به پسمل مامان

عسلم دوباره تولدت مبارک قلب همه دنیای منیقلب همه دم و بازدم منی قلب دوستت دارمقلب

یه مدت بود که نبودیم دلیل خاصی براش ندارم شاید یه جور بهانه باشن ولی اصلا حال و حوصله نشدم حتی برای آشپزی هم زغبت ندارم فقط دوس دارم سریع یه چیز سر هم کنم که بشه غذا . دقیقا بعد از امتحانات این حال بهم دست داده فکر کنم افسردگی بعد از امتحانات باشه چشمکراستشو بگم یه مدت معتاد رمان شدم بد جور چشمک ولی خوبیش اینه با یکی آشنا شدم به اسم فرانک ندیده دوستش دارم قلب مامانی می خواد تو دامادش بشی به این زودیا راضی نشی کلاس بزار براشون چشمک خلاصه این دلیل ها و بهانه های بنی اسرائیلی من برای یه مدت غیبتم چشمک

راستی چند روز پیش به وبلاگ مینا جون سر زدم وقتی پست جدیدشو دیدم شوکه شدم نمی دونم برای مینا چه اتفاقی افتاده که فعلا از دیدنش بی نصیبم امیدوارم هر چه زودتر سلامتی شو بدست بیاره انشاء اله ناراحت

حالا برسیم به تولد گل پسری که با یک تاخیر یکماهه انجام شد.قلب

کلی خونه رو تمیز کردم هر چند می دونستم همین که ده دقیقه از امدنوشن بگذره همه جا کونو فیکن می شه همیجوری هم شد هر چند تمام اسباب بازیها و وسایلی که باعث می شه هرج و مرج تو خونه بیشتر بشه را تو کمد و بالای کمد گذاشتم و دسترسی اسون نباشه. آقا هانی هم که محبت کردن اصلا نخوابیدن با قیافه خواب آلودش ما مهمون کرد و هی الکی لج می گرفت و به وسایل دست می زد هر چی می گفتم هانی نکن انگار انگار عصبانی

خلاصه ساعت 7 کم کم مهمانها تشریف اوردن کسی خاصی دعوت نبود خودمونی بود ولی همین خودمونی ما 50 نفر می شد خدای شکر خوب برگزار شد و شرمنده نشدیم. هانی هم دست از پا نمی شناخت ولی موقع عکس فقط دست به کیک می برد همش برمی داشت می خورد همه می گفتن هانی نباید دست بزنی هانی عصبانی می شدعصبانی تولد منه خودم کیک خریدم الان که می خواستم این شکلو بذارم یادم افتاد که ای بابا اصلا یادمون رفت کلاه هانی بزاریم دیدی چی شد خنده الان بهش می گم بهم می گه مامان حواست کجا بود ؟ حالا من چکار کنم خنده

بقیه عکسا تو ادامه مطلب

اثرات نخوابیدن آقا هانی همینه دیگه در حال چرت زدن و نگاه کردن به دیگران نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فرانک(رمان حس پایدار)
16 تیر 92 14:52
سلام
تولدش مبارک!
ماشالا چه دامادی دارم من!از قیافش شیطنت میباره! درست عین مادرزنشه!
نیره به دامادم چیزای بد یاد نده اونوقت منم به دخترم که بعدا به دنیا میاد یاد میدم اذیتش کنه ها! حالا خودت میدونی!خخخخخخخخ

بدجنس هر چی فقط واسه دخترت می خوای دیگه

مامان هانی
16 تیر 92 19:45
تولدت مبارک هانی جان
ماشاالله روز به روز بزرگتر و بزرگتر میشی ؛فدای اون چهره ی خواب آلودت

مرسی عزیزم

مامان محمد و ساقی
17 تیر 92 14:18
سلام نیره ی عزیزم ممنونم گلم که به یادم بودی راستش یه ده روزی حالم اصلا" خوب نبود تب داشتم به همراه تپش و درد قلب.دنیای نت برام از جذابیتش افتاده بود. استراحت کردم و دارو خوردم تا بهتر شدم و اومدم همیشه به یادتونم چون دوستیتون رو به من ثابت کردین و هیچ وقت این محبتها رو فراموش نمی کنم رمز رو خصوصی میذارم برات
مامان محمد و ساقی
17 تیر 92 14:18
هانی گلم تولدت مبارک باشه خاله جون.
ایشالله داماد خوبی برای فرانک جون باشی
چقدر هم لباسش بهش میاد

مرسی عزیزم نمی دونی که مادر زنش چقدر موس موس می کنه
راستی مینا جان خیلی خوشحالم که دوباره از طریق این دنیای مجازی می بینمت قلب]
مامان محمد و ساقی
17 تیر 92 14:20
خسته نباشی نیره جون.50 تا مهمون خودش کلیمن که محاله بتونم
کیکشم خوشگله

پس کلاه پسرمون کو؟؟؟؟
هانی دیدمت بهت میگم تا حال مامانت رو بگیری

اره خیلی خسته شدم ولی به خاطرهانی می ارزه. کلاهشو می گی باور می کنی اینقدر تو پذیرایی بودم که کلاه یادمون رفت[

سپید ماما علی
18 تیر 92 10:45
باز هم تولدت مبارک هانی خوشگاه ماشا
مامان نی نی
20 تیر 92 19:52
سلام دوست خوبم فاطمه خانم ودوستش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردن خوشحال مشم که کد های 464 و465 رو به صورت464 465 (با یک فاصله) به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید وبهشون رای بدید ممنون منتظر حضور گرمتون در وبلاگمون هستیم نظر یادتون نره
لیلا
27 تیر 92 14:52
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده.. خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.